חיפוש

3 סוגי מתנפחים לילדים עד גיל 5

השיר המוכר שרובנו גדלו עליו אומר שאין חגיגה בלי עוגה. אבל האמרה הזו לא עדכנית למאה ה-21. היום, בשביל לחגוג יום הולדת או כל אירוע משמח אחר שמוזמנים אליו ילדים בגיל הרך, צריך לדאוג למתנפחים. בטח שמעתם ששירה מהגן חגגה יום הולדת 4 לא מזמן וההורים שלה ארגנו יום הולדת בחצר עם מתנפח בצורת טירה. עכשיו אתם צריכים להתמודד עם חיפושים של מתנפחים כדי שיום ההולדת של הילד או הילדה שלכם יהיה שמח. כדי לחסוך לכם את החיפושים, ריכזנו עבורכם 3 סוגי מתנפחים שמתאימים לילדים עד גיל 5. כאלו שיהפכו את היום הולדת לאירוע בלתי נשכח.

אז למה אתם מחכים? תמשיכו לקרוא ותבחרו את המתנפח המתאים לכם ביותר.

 

מתנפח טירה משולב עם מגלשה

כל הילדים היום רוצים להיות אבירים ונסיכות. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחגיגה שלכם לא יהיה אפילו ילד אחד שלא ירצה להיכנס למתנפח של טירה.
פרט לעיצוב הצבעוני של הטירה, מתאפשר לילדים גם לקפוץ בה וגם לגלוש ממנה החוצה ברגע שמתחילים להוציא את הכיבוד לשולחנות.
אם אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקונספט של אנה ואלזה או אבירים, מתנפח טירה משולב עם מגלשה זהו הפתרון המדויק עבורכם.

 

מתנפח מגלשת מים

אם אתם חוגגים את יום ההולדת באחד מהימים החמים של השנה, אתם צריכים לבחור במתנפח עם מים.
מדובר במתנפחים עם מגלשה שבקצה שלה יש אקדח שיורה מים, כך שהילדים יכולים לעלות על המתנפח ולהתגלש כאשר הם מגיעים לקצה שלו. מדובר בחוויה בלתי נשכחת שתגרום לכל הילדים לעמוד בתור אך ורק למתנפח, כך שאתם יכולים לוותר על הפעלה של ליצן או קוסם, כי הילדים פשוט יהיו עסוקים בלהתגלש.
שימו לב שבעת בחירה במתנפח עם מים, אתם צריכים להוסיף בהזמנה לאירוע שיש להגיע עם בגדי ים ומגבות. חשוב לציין שאם תכננתם לקנות מתנפח שכזה, כדאי שתדעו שאתם יכולים לחסוך לא מעט כסף ומקום במחסן, כי יש אפשרות לחפש באינטרנט מתנפחים להשכרה. יש יתרון משמעותי בהשכרה של מתנפחים וזו האפשרות לגוון בכל אירוע עם מתנפח אחר.

 

מתנפח מגלשה

הלהיט של האירוע שלכם עשוי להיות מגלשה מתנפחת, כזו שכל הילדים רצים אליה ברגע שהם רואים שהיא נוכחת על הדשא. אתם יכולים להיות רגועים, גם אם ירוצו אל המגלשה כמה ילדים בבת אחת, יש מספיק מקום לכולם. מדובר במתנפח עם מגלשה רחבה יחסית שמאפשרת לכמה ילדים להתגלש בה בו זמנית.
אנחנו בכל אופן ממליצים לכם לדאוג למבוגר אחראי שישהה בקרבת המתנפח כדי לעשות סדר ולמנוע כאוס.

כעת אתם מכירים את 3 סוגי המתנפחים שיכולים להפוך את האירוע שלכם למושלם עבור הילדים, כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור את המתנפח המתאים לכם ביותר.

 

השור הזועם
השור הזועם

אולי תאהבו גם את