חיפוש

ניקיון בניין מגורים מחירים

ועדי בתים רבים או חברות ניהול האמונות על ניקיון בניין מגורים, מתלבטים לעיתים מזומנות בסוגיית הניקיון בבניין המגורים. בדרך כלל, הדילמה התמידית שהם נדרשים לפתור היא שאלת הגוף או האדם שיופקד על הניקיון, והמחיר שיידרש עבור ביצוע הניקיון הכולל בבניין. בדיקה מהירה עשויה להעלות כי חברות וגופים שונים האמונים על הנושא, גובים עבור ניקיון בניין מגורים מחירים משתנים. כיצד נקבע המחיר עבור ניקיון בתי מגורים? האם כדאי לנקות את הבניין באופן עצמאי, או לשלם לקבלן מומחה שיבצע את העבודה? בשורות להלן נשיב לשאלות הללו באופן שיקל על בעלי תפקידים רלבנטיים בתחום להגיע להחלטה מושכלת.

איש ניקיון

כיצד נקבע מחיר ניקיון בית מגורים

ניקיון בית מגורים איננו עניין פשוט, למרות שיש מי שאינם מבינים את המורכבות של הנושא. מדובר בעבודה סיזיפית למדיי, כאשר מעבר למשתנים הרגילים המשפיעים על מצב הניקיון, ניתן למנות גם את העובדה שככל שהבניין גדול יותר ומספר הדיירים בו עולה, כך הדבר עשוי להשפיע על מצב הניקיון. בנוסף, אם בניין המגורים, למרות ההגדרה שלו ככזה מאכלס מרפאת שיניים, למשל, או משרד מסוג אחר, יש סיכוי שמספר המבקרים בבניין יעלה. בנוסף, אם בבניין המגורים פועלים גם עסקים אחרים ויש בו גם חנויות, אזי התמונה שונה לגמרי ומחיר הניקיון צפוי לעלות. עם זאת, בעלי העסקים בבניין מתחלקים עם הדיירים בהוצאה.

אמת מידה נוספת המשפיעה על מחיר הניקיון, הינה גודל השטחים הציבוריים בבניין, וכן אופי הניקיון הנדרש. שטחים ציבוריים על פי ההגדרה הם לובי לבניין והגודל והסוג של המדרגות. בנוסף, אם בבניין יש מעלית אחת או יותר, הניקיון חייב לכלול גם אותן. אם ניקיון בניין מגורים גולל גדם את החמר והגינה, גם אלה ישפיעו על המחיר.

קבלן או ניקיון באופן עצמאי

החוק בישראל מחייב שבכל בניין מגורים יהיה ועד, שיהיה אחראי על נושא הניקיון. כל ועד יכול להחליט, בשיתוף הדיירים, על אופן הפעולה הנדרש. עם זאת, חשוב להבין שביצוע ניקיון באופן עצמאי הוא מסובך. צריך לדאוג לכוח האדם המתאים, וכן לחומרי הניקוי. בנוסף, צריך לעקוב אחרי המנקים, ולוודא שהעבודה מתבצעת כאופן רצוף וסביר. רכישת חומרי הניקוי והאחסון שלהם, וכן רכישת אביזרים מתאימים, יכולה לעלות בכומי כסף ניכרים. חברת ניקיון מגיעה עם כוח האדם שלה ועם מכשור המאפשר להם לבצע את עבודת הניקיון במהירות וביעילות. בחישוב סופי, העבורה של חברות ניקיון היא מקצועית יותר, וההוצאה בסיכומו של עניין קטנה יותר, זאת, עוד לפני שדיברנו כאן על ההימנעות מהצורך לעקוב בהתמדה אחרי ביצוע העבודה ולתחזק את כוח האדם. אם יש לכם עניין בביצוע ניקיון מקצועי בבניין, זה המקום הנכון עבורכם. חברת צ'יק צ'ק גובה עבור ניקיון בניין מגורים מחירים הגיוניים, המאפשרים לוועד הבית או חברת הניהול לטפל בנושא ביעילות ולהשיג תוצאות טובות. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נשמח לשרת אתכם ולהפוך את בניין המגורים שלכם למקום שנעים לעבוד בו.

כך תבחרו לכם מטבח חוץ מקצועי.

אולי תאהבו גם את

כניסה לבית
גרניט פורצלן למדרגות מרחפות

עיצוב החלל הפנימי בבית הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני אדריכל או מעצב, האמורים להשקיע זמן ומחשבה ביצירת המראה האולטימטיבי והאווירה הנדרשת. אבל אם

קראו עוד »