חיפוש

ממה עשוי אוכל רפואי לכלבים?

הכלב חלה או נפצע? סובל מאלרגיות או השמנת יתר? ככל הנראה הוטרינר ירשום לכם אוכל רפואי לכלבים. אך ממה עשוי אוכל רפואי לכלבים ואיך הוא עוזר לכלב שלנו להרגיש טוב יותר? במאמר זה נבחן את הסוגים השונים של מזון רפואי לכלבים. בפט בסט, הסופרמרקט לציוד ומזון בעלי חיים, תוכלו למצוא את כל סוגי המזון הרפואי לכלבים.

 

פט בסט

פט בסט הוקמה על מנת לספק למגדלי בעלי חיים הפרטיים והמקצועיים מענה איכותי לכל צורכיהם ולצורכי בעל החיים. החנות הינה סופרמרקט עם היצע גדול של סוגי מזון לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים, דגים וזוחלים, ציוד לכל בעלי החיים החל ממלונות וכלה בצעצועים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר החנות בכתובת https://petbest.co.il.

 

אוכל רפואי לכלבים

ההגדרה של אוכל רפואי לכלבים תהיה כל סוג של מזון עבור כלבים אשר נערכו בו שינויים מתאימים כדי להעלות או להוריד את רמתם של ערכים תזונתיים מסויימים. בדרך כלל המזון הרפואי יהיה באיכות גבוהה מהממוצע על מנת שלא להקשות על הכלב החולה או הפצוע, או הסובל מתסמינים של השמנת יתר ואלרגיות. אספקת אוכל רפואי לכלב תינתן אך ורק לאחר הוראה ברורה של וטרינר ולא על פי שיקול דעת בלבד, וזאת משום שמזון רפואי שאינו מתאים לכלב עשוי גם להזיק במקרים מסויימים.

בעל חיים
בעל חיים

ממה עשוי אוכל רפואי לכלבים?

מזון רפואי לכלבים מחולק על פי המטרה אותה אנחנו רוצים להשיג, וכל סוג הותאם מבחינת ערכים תזונתיים להשגת מטרה זו, לדוגמא, מזון שמיועד לכלבים הסובלים מהשמנת יתר, יכיל הרבה פחות שומן ויהיה דל קלוריות. יש הרבה מאד סוגים של מזון רפואי לכלבים, להלן המוכרים והנפוצים ביותר:

  • מזון לאחר מחלה קשה, ניתוח או פציעה – מזון זה הניתן לעיתים עם שילוב של מזון רפואי נוסף, נועד לאפשר לכלב להתאושש מהטראומה שעבר. המזון מכיל כמות גבוהה של אנרגיה וחומצות אמינו לזירוז ההחלמה ותוספים נוספים לתמיכה בגוף המתאושש.
  • מזון למניעת השמנה – השמנה אצל כלבים נובעת ממטבוליזם תורשתי הנוטה להשמנה, עיקור וסירוס, אכילה לא בריאה לאורך שנים וסטרס. הגשת מזון דל שומן ומופחת קלוריות מסייע לשמירה על משקל הכלב, אך הזהרו שלא ינשנש לכם מהצלחת!
  • מזון להתגברות על מחלות כרוניות – ישנם כלבים הסובלים מבעיות לב, כליות, דלקות בדרכי השתן ועוד. המזון הרפואי מועשר בויטמינים ומינרלים שאמורים לחזק את הגוף החולה.
  • מזון היפואלרגני – מזון המיועד לכלבים הסובלים מאלרגיות לרכיבי המזון שבדרך כלל נמצאים במזון הכלבים הרגיל, כגון גלוטן.

 

לסיכום

פט בסט הינו סופרמרקט לכל צורכי בעלי החיים, החל ממזון וכלה בצעצועים. בחנות ובאתר האונליין תוכלו לרכוש מוצרים רבים שבעלי החיים שלכם צריכים כדי להיות בריאים ומאושרים במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוחים מהירים עד פתח הבית.

מזון
מזון

אולי תאהבו גם את