חיפוש

כיצד מתקיים מופע של אמן חושים

אמני חושים הם יצורים מיוחדים ואולם, למרות היותם כאלה המופעים שלהם בדרך כלל אינם דורשים התארגנות מאוד מיוחדת וקל מאוד לארח אמן חושים למופע. אמני חושים מנוסים מעדיפים לבסס את המופע שלהם על קהל האורחים ולכן, אין הם זקוקים לצוות גדול שיגיע אתם ובניגוד לקוסמי אשליות הם לא זקוקים לציוד כבד ומורכב. מפרט ההגברה למופע של אמן חושים הוא מינימלי ומעבר לשניים שלושה מיקרופונים הוא אינו זקוק לדבר. דבר אחר שכן חשוב שיהיה זה תא הלבשה באחד מצידי הבמה.

 

קלוז אפ

אמן חושים שמבצע מופע קלוז אפ בקבלת פנים ממש לא זקוק לדבר פרט לאורחים שישתפו פעולה עם הפריצות שהוא יבצע לתוך שיחות המינגלינג שהם נמצאים בתוכן. מופע קלוז אפ הוא מופע שמתרחש מתחת לאפו של הקהל בקטע של אחד על אחד. לא חשוב אם הזמנתם אמן חושים בדרום, במרכז או בצפון, אם בחרתם להזמין אמן חושים תנו לו לעשות גם קלוז אפ בקבלת הפנים.

 

אמן שעובד עם ועל הקהל

אמן חושים נוהג להזמין לבמה כמעט בכל קטע שלו אנשים מהקהל, עליהם הוא מבצע את להטוטי החושים שלו והם הופכים לחלק בלתי נפרד מהמופע. דמיינו אמן חושים שמזמין שני מתנדבים מהקהל לרוב אלה יהיו גבר ואשה, הוא יעמיד אותם במרחק של כ- 3 מטרים האחד מהשני, יתקרב לגבר, יבקש ממנו לעצום את עיניו ויאמר לו שהוא לא מתכוון לגעת בו אבל, הוא ירגיש כיצד מרחוק נוגעת בו המתנדבת השנייה. אתם תראו את אמן החושים מבצע כל מיני תנועות מול פניו של המתנדב אך בשום אופן הוא לא ייגע בו.

מצד שני, אמן החושים ייקח נוצה ויגע באמצעותה באף של המתנדבת ממול. עתה, הוא יבקש משניהם לפתוח עיניים וישאל את המתנדב היכן הוא נגע בו וזה, למרות שאף אחד לא נגע בו יסמן שהרגיש שנגעו בו באף. אמן החושים יאמר, אני לא נגעתי בך, אתה הרגשת את מה שחברתך הרגישה, אני נגעתי בה ואתה הרגשת. מעבר לקסם המדהים, זה מן רגע כזה שמייצר חיבור מסוים בין שני המתנדבים והקהל.

 

מכונת אמת אנושית

אמן חושים משתמש בטכניקה מעניינת של משחקי אמת ושקר, הוא בוחר מתנדב מהקהל ומלמד אותו כיצד משקרים מבלי להתגלות. הקטע המצחיק הוא שהמתנדבים תמיד נופלים בפח והשקר מתגלה על ידי אמן החושים. האמצעים העומדים לרשותו של אמן החושים הם קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף, קריאת תגובות פנים ומניפולציות מנטאליות שהופכות חלק מהקטעים פשוט לקורעים מצחוק. השיא בקטעים אלה הוא בחלק שבו הקהל רואה דברים שהמתנדב לא יכול לראות ולפיכך, תגובות המתנדב להתרחשות הבימתית מצחיקות עד דמעות.

 

איזה סוג של אירוע אתם חוגגים

אמן חושים במידה והוא גם אדם גמיש יכול לתכנן את המופע שלו בהתאם לסוג האירוע שאתם חוגגים, הקטעים שלו הם כחומר ביד היוצר. הוא מסוגל ובדרך כלל אף יסכים לבצע קטע שהשורה התחתונה שלו תהיה קשורה לבעל השמחה או מי מקרוביו. השמיים הם הגבול ואתם רק צריכים לשתף אותו בפנטזיה שלכם אודות מה שיקרה באירוע.

 

אמן חושים לאירוע

לסיכום אומר – אמן חושים הוא רעיון נפלא לכל אירוע וההתארגנות בשטח לקראת המופע שלו היא קלה ופשוטה. לפיכך, אני רואה רק יתרונות בהזמנת אמן חושים לאירוע הבא שלכם ואין לי ספק שהאורחים

ייהנו מאוד, יופתעו ויצחקו.

כלי קוסם
כלי קוסם

אולי תאהבו גם את