חיפוש

חנות עיצוב לבית – עכשיו קרוב לביתך!

חנויות לעיצוב הבית מתרחקות יותר ויותר מביתנו עד כדי שאנחנו לא יודעים איזו אחת קיימת בסביבה. הן עוברות למרכזים מרוחקים כך שלא תמיד אנחנו בכלל מצליחים להגיע אליהן. כשחנות עיצוב לבית נפתחת בקרבה, אין סיכוי שנפספס אותה. למזלנו, סננס המרכז לעיצוב הבית פותחת סניף בקרבת ביתנו באשקלון. מה מצאנו שם ומתי הכי שווה להגיע? במאמר זה נסביר לכם הכל. 

 

עיצוב הבית

עיצוב הבית הוא נושא חשוב לאלו העוברים דירה או מחליטים לעצב מחדש. כשאנחנו ניגשים לבית שלנו, לא תמיד נדע איך הוא יראה בסוף, ולא תמיד נדע איך אנחנו רוצים שהוא יראה בכלל. גם לאחר העיצוב הכולל ורכישת הרהיטים החשובים כמו מיטות, ארונות, פינת מטבח וכן הלאה, יהיו חסרים לנו פריטים ששכחנו מהם בכלל – כמו שטיחים ווילונות.

לצערנו, זה לא קל למצוא סניפים של ריהוט בקרבת הבית. חברת סננס, רשת לעיצוב הבית, פתחה סניף נוסף באשקלון וכעת סננס אשקלון יוכל לעזור ולשרת את כל תושבי האזור במגוון מוצרים ומחירים נוחים.

 

מה אפשר למצוא בסננס?

  • שטיחים – מגוון השטיחים בסננס הוא גדול. מעטים המרכיבים העיצוביים עם היסטוריה כל כך גדולה ועשירה כמו שטיחים. הרשת מציעה מגוון רב של שטיחים לחדר שינה, לחדר ילדים, לסלון, לחדר עבודה במגוון סגנונות כמו שטיחי קש, צמר, שאני ועוד. זכרו כי יש דרך נכונה להנחת השטיח על הרצפה, במידה ולא תניחו אותו כראוי, ההרמוניה בחלל עלולה להשתבש. באופן אידיאלי השטיח לא צריך להיות מתחת לרהיטים גדולים, לכל היותר שולחן אוכל או קפה. אם החדר גדול, רצוי שהוא יתפוס את כל שטח הרצפה. אם החלל קטן, נמליץ לכם על שטיח עגול במרכז החדר. אל תשכחו שאי אפשר לטעות עם שטיחים, הם מתאימים לכל כיוון עיצובי. זכרו כי חשוב להבין מה האפשרויות המתאימות מבחינת צבעים, גוונים והרהיטים בחלל.
  • וילונות – לא משנה באיזה וילון נבחר, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני העיצוב. האם אתם מעוניינים בוילונות אטומים או שקופים? סוג הבד שתבחרו יקבע את תדירות וכמות האור שיכנס לתוך הבית. במידה ואתם מעוניינים בחושך ואינטימיות, לכו על וילונות אטומים שיבודד את החלל. מנגד, וילונות שקופים יתנו לכם אופציה של משחקי אור וצל ויעניקו לכם שילוב של הפנים לחוץ. שימו לב כי לכל חדר יש את הצורך שלו. עם זאת, בחדרי עבודה נמליץ על וילון כהה ועבה על מנת למנוע כניסת אור וסנוור מהמחשב.
  • טפטים – טפטים הפכו לאופנה לוהטת. ישנם מעצבים המגדירים קיר אחד כקיר טפט וזה טרנד שסוחף את שנת 2022. אנחנו חיים עשרות שנים עם טפט ועל כן רצוי שנבחר נכון בהתאם לחלל. יש טפטים מיוחדים המתאימים להדבקה גם על ארונות, כך שאם אתם מעוניינים ביצירת סט – זה אפשרי.
חנות לעיצוב הבית
חנות לעיצוב הבית

אולי תאהבו גם את

חומרי ניקוי
ניקיון בניין מגורים מחירים

ועדי בתים רבים או חברות ניהול האמונות על ניקיון בניין מגורים, מתלבטים לעיתים מזומנות בסוגיית הניקיון בבניין המגורים. בדרך כלל, הדילמה התמידית שהם נדרשים לפתור

קראו עוד »
כניסה לבית
גרניט פורצלן למדרגות מרחפות

עיצוב החלל הפנימי בבית הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני אדריכל או מעצב, האמורים להשקיע זמן ומחשבה ביצירת המראה האולטימטיבי והאווירה הנדרשת. אבל אם

קראו עוד »