חיפוש

החורף הגיע וחסר לכם מקום בארון, הנה פתרון שייראה טוב בעין

אם בקיץ הבגדים שלנו קצרים ועשויים מבדים קלים ונושמים, הרי שבחורף המלתחה שלנו מוכפלת בנפחה בזכות הסוודרים העבים שאמורים לשמור על חום גופנו. אנשים שמים לב לכך כשהם עושים העברת בגדים של חורף-קיץ בארון, ושמים לב שהארון שהספיק להם בקיץ, כבר לא עושה את עבודתו נאמנה בחורף. אז איך פותרים את הבעיה? אנחנו פה בשביל להציע לכם פתרון שיספק עבורכם שלל מקום לאחסון – המשיכו לקרוא…

 

ארונות פתיחה

לעיתים אנחנו משתמשים באותו ארון בחדרי השינה שלנו במשך עשורים על גבי עשורים, ולא מתאימים אותו לצרכים המשתנים שלנו. לדוגמה, זוג שעבר לגור ביחד אבל הארון בבית נשאר אותו הארון- רק הפעם הוא נאלץ להתמודד עם שתי מלתחות ולא אחת.

זה דבר טבעי שבמשך השנים תצברו חפצים ופריטים נוספים, ועל כן זה טבעי לשדרג את הארון שלכם. אם זה ברכישת ארון בו יש מקום רב יותר לתלייה, או הכפלת כמות המדפים הנוכחית- כל אחד יכול להתאים את הארון הנכון אל הצרכים האישיים שלו ושל משפחתו.

שדרוג הארון יעזור לא רק לבעית אחסון הפריטים אלא גם ישדרג את המראה והעיצוב של החדר. קיימים שלל ארונות יפהפיים שמעוצבים בצורה מיוחדת שתעניק לחלל חיים חדשים. ארונות פתיחה של אוליווד רהיטים מגיעים במגוון צבעים, טקסטורות ועיצובים שיאפשרו לכם לאחסן את הבגדים שלכם בסטייל. אתם תבחרו אם אתם רוצים ארון 4 דלתות, 6 דלתות ואף 8- ואיך יחולקו חללי האחסון השונים שבתוך הארון.

 

קיפול נכון

רוצים לחסוך מקום נוסף בארון שלכם? לפעמים הטריק הוא לקפל נכון יותר את הבגדים שלכם. ניתן למצוא שלל מדריכים באינטרנט שמיועדים ספציפית לקיפול של בגדים עבים כגון סווטשרטים, קרדיגנים, סריגים וכדומה. באמצעות קיפול נכון תוכלו לצמצם את הנפח של הבגדים וכך יהיה מקום לפריטים נוספים.

 

דרכים לצמצום מלתחה

אם בכל זאת אתם מרגישים שבגדי החורף שלכם תופסים יותר מדי מקום, אולי הגיע הזמן להתחיל לצמצם פריטים. עברו על כל אחד מפריטי הלבוש שלכם ונסו להבין האם הם שמישים בעיניכם. אם יש לכם סוודר ששוכב כבר שלוש שנים בארון ולבשתם אותו לא יותר מפעמיים, אולי הגיע הזמן לתת לו ללכת. אותו דבר בנוגע לסווטשרט קרוע ודהוי. לפעמים קשה לנו להיפטר מבגדים בגלל שיש להם ערך סנטימנטלי, אבל זכרו שבגדים נועדו לשמש אותנו- ולא אנחנו אותם.

הכינו לעצמכם שקית בה תשימו את כל הבגדים שאתם לא לובשים, בין אם הם כבר לא הסגנון שלכם ובין אם הם קטנים או גדולים עליכם. אתם מוזמנים להביא את השקית הזו לתרומה וכך כולם ירוויחו- גם אתם שפיניתם לעצמכם מקום בארון החורף וגם האנשים שיעניקו לבגדים שלכם חיים חדשים!

פתיחת ארונות
פתיחת ארונות

אולי תאהבו גם את