חיפוש

למה כדאי להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות?

יש מגוון רחב של מפעילים שיכולים להגיע למסיבת רווקות, אבל מעטים מהם יכולים לעשות את העבודה כמו שצריך ולהרים את האווירה. יצאנו לבדוק מי הם המפעילים המומלצים ביותר וחזרנו בסדרת מדריכים מקיפה שתעשה לכם סדר. במדריך הקודם גילינו שיש סטנדאפיסטים שמתאימים למסיבות רווקות. הפעם, יצאנו לבדוק למה כדאי להזמין דווקא אותם למסיבת רווקות.

 

הסיבה ה – 1 שבגללה כדאי להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות: בגלל הייחודיות

אי אפשר להתעלם מהסיבה שהוצגה בפנינו מספר רב של פעמים (נציין בהזדמנות זו ששוחחנו עם נשים רבות שהיו אחראיות להפקה של מסיבות מסוג זה, כך שיש לנו מידע פנימי). מסתבר שלא כולן הכירו באפשרות להזמין מופע סטנד אפ למסיבת רווקות, אז זה נחשב לבחירה ייחודית ומקורית. אנו סבורים כי הסיבה הזו תיעלם מן העולם לאחר שמדריך זה יעלה, אבל אל דאגה. בשביל זה יש לנו את הסיבה השנייה והעיקרית שתגרום לכולם לבחור במופע שכזה.

 

הסיבה ה – 2 שבגללה כדאי להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות: בגלל הפאן

מסיבת רווקות היא כזו שמאופיינת באנרגיות טובות והרבה פאן, זה ידוע. העניין הוא שלא כל מפעיל יודע איך להביא לפאן ברמה גבוהה. אם אתן רוצות להיות בטוחות ב – 100% בכך שהמסיבה שלכם תהיה פאן במקסימום, עליכן להזמין סטנדאפיסט לרווקות. מי שבחרו במופע שכזה ציינו בפנינו שהן זוכרות עד היום את המסיבה ואפילו את הבדיחות שהסטנדאפיסט הריץ בה.

 

שימו לב – לא כל סטנדאפיסט מתאים למסיבת רווקות

חשוב מאוד שתדעו שיש מופעי סטנד אפ שנוגעים לתחומים שונים, למשל:

  • מופעים שעוסקים בהורות
  • מופעים שעוסקים בעבודה ותעסוקה
  • מופעים שעוסקים בחיים עצמם

אתן צריכות לבחור סטנדאפיסט שמתאים למסיבת רווקות. שכן, מדובר במי שעולה לבמה עם אנרגיות ברמה גבוהה ועם המון בדיחות שנוגעות לתקופת הרווקות, זוגיות וחיי הנישואין. נציין בשלב זה כי אין זה מורכב למצוא סטנדאפיסט שכזה, צריך פשוט לערוך בירור מעמיק בנושא.

 

כך תבחרו בסטנדאפיסט שמתאים למסיבת רווקות

בדקנו עבורכן את הדרך הנכונה ביותר שתאפשר לכן לבחור סטנדאפיסט שמתאים למסיבת רווקות מכל הבחינות. נציין כי נאמר לנו שיש לערוך בירור ברשתות החברתיות ולשאול נשים שהיו במסיבות שכאלה מה דעתן. אנחנו למשל נכנסנו לקבוצה של המלצות לנשים בלבד.

ביקשנו מהנוכחות בקבוצה הווירטואלית למסור לנו שמות של סטנדאפיסטים מוצלחים שהן מכירות מקרוב שמופיעים במסיבות רווקות. קיבלנו המלצות על 3 סטנדאפיסטים שונים ולאחר מכן בחרנו את זה שהתאים לנו ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את 2 הסיבות להזמנה של סטנדאפיסט למסיבת רווקות. בשלב זה אתן יודעות מה עומד מאחורי הבחירה הנבונה ואיך תוכלו להזמין סטנדאפיסט שיתאים לכן באופן מושלם. כך שנותר לכן כעת רק לבחור בסטנדאפיסט המתאים ולהכין את עצמכן לערב מצחיק במיוחד.

למה כדאי להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות?
למה כדאי להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות?

אולי תאהבו גם את