חיפוש

בדקנו וגילינו – איזה מנגל הכי חכם להחזיק במרפסת?

ארוחת "על האש" הייתה מאז ומעולם אחת הארוחות הביתיות האהובות עלינו, כך שבין אם מדובר בבית פרטי עם חצר ובין אם בדירה עם מרפסת, מרבית

הישראלים מחזיקים בביתם מנגל מוכן לתפעול.

כשמדובר בדירה עם מרפסת, חשוב לנצל את השטח באופן אופטימלי ולבחור את המנגל המתאים ביותר.

סקרנים לדעת מה גילינו? מוזמנים לקרוא ולגלות

 

אז מה נאכל היום?

ארוחה משפחתית, או מפגש חברתי, גורמים לנו כמארגנים לחשוב ולהתלבט שעות ארוכות מה נכין, האם כדאי להזמין וכיצד עלינו להתחשב ולשלב בין ההעדפות של כל אחד מהמשתתפים בארוחה. בין הפתרונות הקלילים והאהובים עלינו כישראלים, היא האפשרות הפשוטה של ארוחת "על האש" מפנקת ואיכותית.

מגוון הבשרים שניתן להעלות על המנגל, כמו גם האפשרויות המשלימות, דוגמת שיפודי ירקות ומרשמלו, הופכות את ארוחת "על האש" לפתרון מושלם עבור ילדים ומבוגרים כאחד. כך, ישראלים רבים, בעלי גינות פרטיות ומרפסות כאחד, מחזיקים בביתם מגוון סוגי מנגלים לכל שעה וצורך בפתרון מהיר וטעים.

 

מנגלים למרפסת

כולנו חולמים על בית עם גינה, אך עד להגשמת החלום, אין זה אומר שעלינו לוותר על האפשרויות הזמינות לבעלי גינה פרטית ובמיוחד על האפשרות להציב מנגל זמין לחגיגת בשרים עבור המשפחה והחברים.

כיום, כששטחי הבנייה הולכים ומצטמצמים ומרבית הבנייה מתבצעת לגובה, דירות בעלות מרפסות הפכו לתופעה נפוצה במיוחד ובהתאם לכך, יצרניות הגריל השונות החליטו להתאים, גם עבור דירות אלו, את גריל הגז המתאים לשימוש ביתי, בחלל יחסית מצומצם, כפי שתוכלו לראות את מבחר הדגמים באתר https://www.bbq.co.il/גריל-גז-למרפסת.

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת גריל גז למרפסת?

מגוון הסוגים והדגמים של גרילי הגז למרפסת גורמים לנו לחוש כמעט בלתי מוגבלים, אך למעשה, כדי להבטיח מקסימום הנאה ואיכות ממיקום הגריל במרפסת, בבואנו לבחור את הגריל המתאים, חשוב שנקפיד על הפרטים הבאים:

  • קומפקטיות – חלל המרפסת לרוב אינו חלל ענק ומרווח, אשר לרוב מכיל עוד פריטים שונים התופסים מקום אף הם. לפיכך, בבואנו לבחור את גריל הגז המתאים למרפסת, עלינו לבחור גריל כזה שיהיה נייד, קל וקומפקטי, כך שיתאים בדיוק לחלל המרפסת שלנו מבלי ליצור עומס ודוחק מיותר, שיפריעו לנו להשתמש במנגל עצמו כפי שצריך וגם להשתמש במרפסת עצמה בנוחות.
  • משטח עבודה – חלל העבודה שלכם ממילא אינו רחב דיו כמו בגינה או במטבח ולכן, מומלץ שגריל הגז למרפסת שלכם יהיה בעל משטחי עבודה נוספים שיקלו עליכם לתפעל את הארוחה כמו שצריך.
  • עשן מופחת – ארוחת "על האש" יוצרת ריח ועשן רב, העלול להפריע לשכנים. לפיכך, מומלץ לבחור למרפסת דגמים הבנויים בצורה ייחודית, הגורמת לפליטת עשן נמוכה ככל האפשר.

 

אז איזה מנגל הכי חכם להחזיק במרפסת?

מבין מגוון הדגמים והאפשרויות, הבחירה הייתה לא פשוטה, אך בשקלול מכלול הפרמטרים ההכרחיים למנגל במרפסת, הבחירה שלנו היא בגריל הגז העוצמתי Apex 350, המגיע עם עגלה קבועה ויציבה ומאפשר את כלל אפשרויות הצלייה הקיימות.

 

שיפודי פרגית
שיפודי פרגית

אולי תאהבו גם את

חומרי ניקוי
ניקיון בניין מגורים מחירים

ועדי בתים רבים או חברות ניהול האמונות על ניקיון בניין מגורים, מתלבטים לעיתים מזומנות בסוגיית הניקיון בבניין המגורים. בדרך כלל, הדילמה התמידית שהם נדרשים לפתור

קראו עוד »
כניסה לבית
גרניט פורצלן למדרגות מרחפות

עיצוב החלל הפנימי בבית הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני אדריכל או מעצב, האמורים להשקיע זמן ומחשבה ביצירת המראה האולטימטיבי והאווירה הנדרשת. אבל אם

קראו עוד »