חיפוש

מה תפקידו של עורך דין העוסק בקריפטו?

תחום הסחר במטבעות דיגיטליים הוא חדש יחסית. בישראל ובעולם עוקבים אחר ההתפתחויות בו ומגבשים מדיניות וחוקים בנושא. עורך דין קריפטו יסייע ללקוחותיו להתמודד עם המציאות הדינמית בתחום זה ובהגנה על השקעותיו

 

מה זה קריפטו?

שוק המטבעות הדיגיטליים הוא תחום חדש יחסית שצבר תאוצה רק בשנים האחרונות  והפך לפופולארי מאוד ברחבי העולם. לצד דיווחים על רווחים ותנודתיות בשוק זה, רבים לא מבינים או מכירים אותו. עורך דין קריפטו דניאל ינובסקי יסייע ללקוחות המעוניינים להשקיע במטבע החדשני.

המטבעות הדיגיטליים נסחרים באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'יין (שרשרת בלוקים) שייחודה הוא בכך שהיא מבוזרת ואינה מופעלת על ידי ישות כלכלית אחת כמו בנק או חברת השקעות. שיטה טכנולוגית זאת מאפשרת לכל אדם הסוחר במטבע לעשות זאת ללא תיווך או פיקוח ממשלתי.

השימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין המבוזרת מצמצם משמעותית את היכולת של האקרים להשתלט עליה ולבצע גניבה דיגיטלית, כמו כן היא דיסקרטית ומאפשרת לסוחרים להתנהל באנונימיות.

 

מה זה ביטקוין?

ביטקוין הוא המטבע הדיגיטלי המוכר והפופולארי ביותר אך ישנם, על פי הערכות, בסביבות עשרת אלפים מטבעות שונים שלכל אחד יש מאפיינים שונים ושיטות סחר, המכונות כרייה, שונות. בשנים האחרונות מדינות החלו לעקוב אחר הסחר במטבעות הקריפטו בגלל הצמיחה שלו והחשש מפני שימושו להלבנת כספים ומימון ארגוני פשע וארגוני טרור. בתקופה האחרונה מדינות החלו לפרסם קווי מדיניות לרגולציה לסחר במטבעות אלה.

 

עורך דין קריפטו

כמו תחום הסחר במטבעות דיגיטליים מדובר בתחום התמחות משפטי חדש ודינמי בגלל שהוא נמצא בשלבי התהוות. רשות המיסים ובנק ישראל מגבשים בשנים האחרונות מדיניות בהתאם למתרחש בעולם ועל סמך התפתחויות בתחום הקריפטו, הדורש התמחות.

ב-2018 מס ההכנסה פרסם חוזר בנושא תחת הכותרת "מיסוי פעילות באמצעי תשלום מבוזר (המכונים: מטבעות וירטואליים)". על פיו, הקריפטו אינו מוגדר כמטבע או מטבע חוץ על פי חוק בנק ישראל ופקודת המס ולכן חל עליו תשלום מס. כתוצאה מכך, רשות המיסים החליטה להגדיר את הסחר בקריפטו כעסקה בנכס ובהתאם לכך להטיל מס רווח של 25 אחוז.

עורך דין קריפטו יספק ללקוחותיו מידע על המעמד החוקי של המטבע בישראל ובעולם בכדי שימנע ממצב של העלמת מס או ממיסוי יתר. עורך דין קריפטו יכול גם לסייע בניסוח חוזה התקשרות עם חברות העוסקות בסחר קריפטו.

 

הגנות ראויות

עורך דין קריפטו יסייע ללקוחותיו לשמור על ההשקעה שלהם באמצעות חוזי התקשרות או על ידי מניעת מצבים בהם הכסף יאבד או ייגנב. הוא יסייע ללקוחותיו לנווט בשוק דינמי ומשתנה ולהבחין בין שחקנים וסוחרים אמינים לבין הונאות אפשריות. כמו כן בסיוע עורך דין קריפטו ניתן לגבש אסטרטגיות השקעה בהתאם לשינויים צפויים ברגולציה בישראל ובעולם. זוהי מדיניות של ניהול סיכונים וזיהוי הזדמנויות

עורך דין קריפטו

אולי תאהבו גם את