חיפוש

מהם הסיכויים לזכות בתביעה בנושא רשלנות רפואית?

יכול להיות ששמעתם כבר לא פעם שהסיכויים שלכם לזכות בתביעה בנושא רשלנות רפואית היא אפסית. ייתכן שאתם תוהים כעת איך ידוע לנו המידע הזה. אם כך, אנו נשתף אתכם כי מדובר בעניין נפוץ שמדובר רבות בקרב מתעניינים רבים בתביעות מסוג זה. שכן, תביעת רשלנות רפואית צריכה להיבדק לעומק כדי שניתן יהיה לדעת האם יש סיכוי לזכות או שמא מדובר בעניין שחבל להתאמץ עבורו. הישארו אתנו ותגלו מהם הסיכויים שלכם לזכות בתביעה שכזו.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שקיבלנו לא מעט חוות דעת מטעם עורכי דין שונים למקרה שחווינו. לפני כמה שנים בת הזוג שלנו עברה לידה קשה מאוד שהסתבכה בעקבות רשלנות מצד הצוות הרפואי. חשוב לציין כי מדובר במצב שאנחנו (אנשים שלא עוסקים בתחום עריכת הדין, אבל מכירים אותו לעומק) אבחנו כרשלנות.

פנינו אל כמה עורכי דין שציינו בפנינו כי הסיכוי שנזכה בתביעה שכזו הינו קרוב לאפסי, ולכן, הם אינם מעוניינים לקחת את התיק. המצב השתנה כשפגשנו עורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב, שהסכים לבחון את הנושא מבלי להתחייב ובסופו של דבר גילה שיש לנו סיכוי לזכות בתביעה. כדי לאפשר לאחרים לדעת מהם הסיכויים שלהם, יצאנו לבדוק עם עורכי דין מקצועיים ומנוסים בתחום את כל הפרטים בנושא.

 

מהם הסיכויים שלכם לזכות בתביעה בנושא רשלנות רפואית?

אתם בוודאי מבינים שאנחנו לא מכירים אתכם או את המקרה שעברתם, כך שבמדריך הנוכחי אתם תקבלו הנחיות כלליות שנוגעות לכלל התיקים הנוגעים לרשלנות רפואית. הסיכויים שלכם לזכות בתביעה בנושא רשלנות רפואית תלויים בכמה גורמים שונים שיובאו בפניכם כעת:

  1. עורך הדין הנבחר
  2. המסמכים הרפואיים שמתעדים את האירוע
  3. תיעוד של האירוע ממצלמות שלכם או שהיו במקום

כך שאם בתור התחלה אתם פונים לעורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום כמו למשל עורך דין רשלנות רפואית כפיר דיין דובב, אתם כבר יכולים להיות בטוחים שהסיכויים שלכם לזכות בתביעה עולים באופן משמעותי.

 

מה לגבי מסמכים רפואיים?

כדאי שתדעו שהסיכוי שלכם לזכות בתביעה תלוי לא פעם בקיום תיעוד הרפואי של המקרה שחוויתם. שמענו על לא מעט מקרים שבהם הרופאים ציינו כי לא קיים תיעוד רפואי (למרות שהחוק מחייב על הימצאות של תיעוד מסוג זה). כך שבעצם, ישנם מקרים שבהם הימצאות של התיעוד הרפואי יכולה להועיל לכם וגם אי המצאות של חומר זה עשויה להוביל את התיק שלכם לקבלת פיצויים ולזכייה בתביעה.

 

תפנו אל עורך דין מקצועי ותקבלו את התשובה

כדי שתוכלו להיות בטוחים לגבי הסיכויים שלכם לזכות בתביעה, אתם צריכים לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום זה ולהציג בפניו את המקרה, את המסמכים והתיעוד במידה ויש כאלו. עורך הדין יציין בפניכם את הסיכויים לזכייה בתיק.

תביעת רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את