חיפוש

כל השלבים בפתיחת תיק גירושין

היכרות עם השלבים השונים שאותם צריך לעבור על מנת לפתוח תיק גירושין חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהיערכות לקראת התהליך. במאמר הבא נסביר מהם שלבי התהליך, למה חשוב לעבור אותם ועם מי אפשר להתייעץ השלבים השונים של פתיחת תיק גירושין מתאפיינים בכך שהם משפיעים בצורה דרמטית על העתיד שלנו.

אם לא מבצעים נכון את אחד השלבים או לא מיישמים בכתב הסכמות בעל פה בין הצדדים, זה עלול לפגוע באיכות החיים של בני הזוג ואפילו הילדים או המשפחה המורחבת. לכן, הדבר הכי חשוב שאותו צריך לעשות על מנת להשלים את התהליך כהלכתו הוא להתייעץ עם עורך דין.

 

התפקיד של עורך דין בהליכי גירושין

המידע הקיים באתר https://www.helenasimhi.co.il עוזר לנו להבין עד כמה חשוב לערב עורך דין בתהליכי גירושין. מהמידע אנו לומדים למשל מה התפקיד של עורך הדין בשלבים המוקדמים של מרוץ הסמכויות, למה קריטי להתייעץ איתו בשלבי האמצע שבהם קובעים את הסדרי המשמורת או המזונות ומה הוא יכול לתרום לנו במועד החתימה על הסכם הגירושין. בגלל שהוא מכיר את התחום ומנוסה בו, הוא מרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

 

למה יש הבדלים בין שלבי הגירושין?

בית המשפט מכיר בכך שהליך הגירושין מורכב לכל הצדדים המעורבים. בשביל לסייע ולהתמודד עם התהליך בצורה נכונה, יש שלבים שאותם צריך לעבור כבר בעת פתיחת תיק הגירושין. בהמשך, ניתן לראות הבדלים בין השלבים השונים שמשפיעים גם על הגירושין וגם על התוצאות שלהן – החל מהשאלה איפה בדיוק פותחים את התיק ועד הדיון בהסדרי הראייה.

 

השראה מהליכי גירושין קצרים ויעילים

כל מקרה גירושין הוא עולם ומלואו, אבל החוקים המשפיעים עליו הם זהים. כפועל יוצא מכך, אין בעיה לשאוב השראה מהליכי גירושין מוצלחים שכבר הוכיחו את עצמם בתור קצרים ויעילים. גם כאן יש לעורך דין תפקיד מיוחד, כי הוא יכול להפנות את תשומת הלב של הלקוחות שלו אל השלבים הרלוונטיים. בהמשך, הוא יהיה זה שיעמוד איתם בקשר לגבי היישום של השלבים השונים והתאמה שלהם לדרישות ולציפיות.

 

כמה עולה לפתוח תיק גירושין?

כל השלבים השונים שמשפיעים על האופן שבו פותחים תיק גירושין דורשים השקעה של זמן ומשאבים. אם רוצים לתכנן את העלות הכלכלית של פתיחת התיק ואז את ההתמודדות הפיננסית עם התהליך עצמו, צריך למשל להביא בחשבון את שכר הטרחה של עורך הדין, את אובדן ימי העבודה, את עלות הגשת הטפסים וכן הלאה. עם זאת, יש לזכור שכאשר התהליך מתבצע נכון ומהר – זו השקעה משתלמת.

 

השלמת השלבים בדרך לגירושין

לסיכום, האופן שבו פותחים את תיק הגירושין חשוב. כדי לבצע את התהליך מהר וביעילות, משלימים את השלבים יחד עם עורך דין שמתמחה בנושא מקרוב.

תיק גירושין

אולי תאהבו גם את