חיפוש

שילוב של רהיטים עם תמונות מותאמות אישית – 3 טיפים חשובים

אם מתחשק לכם לכסות את הארונות במטבח עם שדה פרחים צהוב, להתקלח אל מול חוף הים האהוב עליכם, או לקשט את הסלון בציור של הצייר האהוב עליכם.

תדעו שהדבר אפשרי לגמרי.

עם התפתחות הטכנולוגיה יש מספר רב של אפשרויות להדפסת כל דבר שנרצה ועל כל חפץ קשיח שנבחר.

אפשרויות אלו פתחו בפנינו עולם חדש של עיצוב הבית.

במאמר זה ניתן לכם שלושה טיפים חשובים להדפסה על רהיטים.

 

ביצוע בדיקת התאמה:

העצה הכי חשובה שניתן לתת בתחום זה, היא כי מלכתחילה רעיון שילוב ההדפסים בכל הקשור לעיצוב פנים יכול להישמע מלהיב ואין סופי. בעצם, כל פנטזיה שיש לכם יכולה להתגשם באמצעות הטכנולוגיות הקיימות. לכן, דווקא בגלל זה, מומלץ לעצור שניה ולחשוב מה מתאים לכם ברמה האישית. בצעו חשיבה מהו הסגנון המועדף עליכם, האם תרצו לבחור בסגנון אחיד לכל הבית או בכל חלל לבצע נגיעות בסגנון שונה. במידה ואתם לא בטוחים, דעו כי יש לכם את האפשרות לנסות באמצעות נגיעת הדפסה במקום ספציפי, על מנת להתרשם ולראות איך יראה התוצר הסופי.

 

השוואת מחירים:

אל תהססו לבצע השוואת מחירים בין בתי הדפוס השונים. לכל בית דפוס יש את התמחור שלו. בצעו השוואה מקיפה הכוללת בתוכה מספר פרמטרים. התייחסו למחיר המוצר. אמנם, המחיר הזול ביותר הוא לרוב המפתה ביותר. אולם דעו כי לעיתים מחיר זול טומן בתוכו גם עלויות נוספות שלא תחשבו עליהם. במידה והתוצר לא יהיה איכותי, תמצאו את עצמכם עם רהיטים מתקלפים, איכות תמונה ירודה ועוד. לכן, אל תתפתו לקחת את המחיר הזול ביותר, אלא דאגו לברר מהי רמת השירות אותה מציע בית הדפוס, כמו למשל בית דפוס חולון. פרמטר נוסף שמומלץ להתייחס אליו הוא מכונות ההדפסה של בית הדפוס. ודאו כי בית הדפוס משתמש במכונות הדפסה ייעודיות הטובות למוצר אותו אתם רוצים לקבל. לעיתים, בית הדפוס יכול לקחת את העבודה אותה אתם מציעים לו מתוך מחשבה לספק מוצר דומה ושלא תשימו לב. לכן, מומלץ לוודא כי המכונה מותאמת לצרכים שלכם.

 

ייעוץ גרפי:

ישנם בתי דפוס המציעים שירות של יועץ גרפי. שירות זה יאפשר לכם להסתייע במומחיותו של היועץ הגרפי. תוכלו להיעזר בו בסוגי הצבעים השונים, בהתאמות הרהיטים ועוד.

לסיכום, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לנו להגדיל את אפשרויות ההדפסות אפילו לרהיטים. עם זאת, מומלץ לשים לב לפני שכירת שירותיה של חברת הדפסות כי היא החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. בנוסף, מומלץ לחשוב לפני הדפסה מהו הסגנון המועדף עליכם ולבצע ניסיון על שטח קטן בבית בו תוכלו לראות האם אתם אוהבים את התוצר הסופי ובהמשך לבצע הדפסה על רהיטים נוספים.

 

סלון
סלון

אולי תאהבו גם את