חיפוש

שדרגו את מטבח החוץ שלכם!

אילו אביזרים מתאימים למטבח חוץ? במדריך הבא נפרט על ציוד נוסף איתו תוכלו לשדרג את מטבח הגינה שלכם, ולהפוך אותו למקצועי ונעים לשימוש. מטבח חוץ הוא פתרון מושלם למי שאוהבים לארח עם אוכל טוב, ובעזרת אביזרים שונים תוכלו להעצים את החוויה וליהנות ממטבח בגינה בכל ימות השנה.

 

מטבח חוץ בסיסי

מטבח בגינה הוא תוספת מושלמת למי שאוהב לבשל ולארח בחוויית ברביקיו מצוינת. מטבח חוץ בסיסי כולל בדרך כלל גריל או מנגל, וזאת לצד מקרר, משטח עבודה נוח ולרוב גם כיור.

עמדה שכוללת רק מנגל או גריל בדרך כלל לא תיקרא מטבח חוץ, כי מטבחי חוץ הוא שם לעמדות שכוללות את כל המרכיבים האלה. מטבחי חוץ מייתרים לגמרי את הצורך במטבח בבית, ומאפשרים בישול מא' עד ת' בגינה, בלי צורך לרוץ פנימה והחוצה מהבית.

 

אביזרים נוספים למטבח חוץ

כיום ניתן למצוא הרבה אביזרים שיכולים לעזור לכם לשדרג את מטבח החוץ שלכם ולהעצים את חווית הבישול והאירוח. אחד האביזרים האלה, למשל, הוא מד חום עבור הבשר. המדחום הוא בדרך כלל מקל שמכניסים לתוך הבשר בתוך הגריל וכך ניתן לעקוב אחרי הטמפרטורה הפנימית שלו ולכוון את מידת העשייה כך שתהיה בדיוק לטעמכם.

ניתן למצוא אפילו מד חום לבשר שפועל באמצעות בלוטות' ומשדר את טמפרטורת הבשר ישירות לטלפון שלכם. אביזר נוסף שמסייע לשדרוג הליך בישול הבשר הוא שבבי עץ לעישון הבשר. כך, תוכלו גם במטבח חוץ להשיג אפקט של עישון בלי להתלכלך ולהסתבך. כפיסי העץ נכנסים גם הם לתוך גריל גז של מטבח גינה ומאפשרים להשיג אפקט ממש כמו במסעדות בשרים יוקרתיות.

 

כיסויים ואביזרים לשמירה על מטבח חוץ

בימות החורף, או באופן כללי כשאתם לא משתמשים במטבח החיצוני שלכם, כדאי מאוד לנקות אותו ולהגן עליו מפגעי מזג האוויר. כיום ניתן למצוא כיסויים מיוחדים לגריל ולמטבח חוץ. אם תכסו את מטבח החוץ שלכם תוכלו לשמור עליו נקי ומקצועי לאורך זמן, ולא להסתכן בכך שיתבלה מהר או ייהרס בגשם.

ניתן למצוא כיסויים מותאמים לכל דגם של גריל חיצוני, וכן כיסויים למקרר בגינה ולכל משטח אחר שתצטרכו. מומלץ לכסות את המטבח גם אם הוא נמצא תחת גגון, וזאת כדי למנוע ממגע לא הגייני עם בעלי חיים שונים או עם עלים וענפים באזור הגינה.

 

מטבח חוץ משודרג לחוויית אירוח אחרת

לסיכום, מטבח חוץ מעניק חוויית בישול ואירוח מושלמת. במטבח חוץ תוכלו לשדרג את בישול הבשר שלכם לרמה מקצועית ולהכין אותו בדיוק לטעמכם. באמצעות אביזרים שונים תוכלו להפוך את המטבח שלכם לעוד יותר מקצועי ונוח לעבודה, כך שתמיד תרצו לבשל בו ולארח חברים ומשפחה. ניתן למצוא היום אביזרים שונים לבישול בשר וגם כיסויים לשמירה על המטבח מפגעי מזג האוויר.

 

אולי תאהבו גם את

להפעיל ולתחזק מעשן גלולה
איך להפעיל ולתחזק מעשנת פלט?

בשנים האחרונות זכו מעשנות כדורי לפופולריות משמעותית בקרב חובבי ברביקיו. מכשירי בישול חיצוניים מגוונים אלה מציעים דרך ייחודית ונוחה לעשן, לצלות ולאפות סוגי מזון שונים.

קראו עוד »