חיפוש

סימני בגידה אצל בני הזוג

כיום לצערנו הרב, הסטטיסטיקה מצביעה על מקרים רבים מדי של אירועי בגידה בין בני זוג. כיום עם התפתחות האינטרנט ואתרי ההיכרויות הרבים, קל מאד לנהל רומן באופן נקי ולהסתיר אותו די בקלות. מחקרים מראים כי כחצי מהנשים או הגברים הנשואים מתנסים בבגידות שמחוץ לנישואין. מדובר בנתונים מטרידים ולא נעימים.

כדי להגן על עצמכם מזוגיות של בגידה והסתרה, כדאי לשים לב לכמה סימנים העלולים להתריע ולסמן על בגידה מצד בני זוגם. כדי לוודא שכמו שאתם נאמנים, גם בני זוגכם נאמנים באותו האופן – היו ערניים ושימו לב לתחושות שלכם בנושא כדי להגן על עצמכם מיחסים פוגעניים או לא שוויוניים ומשקרים שלא לכבודכם. לפניכם כל מה שצריך לדעת על סימני בגידה אצל בני הזוג.

 

האם יש סימנים לבגידה אצל בני הזוג?

פעמים רבות, בני זוג שבוגדים ומנסים להסתיר את זה, כן משאירים אחריהם סימנים ומפעילים מספר שינויי התנהגות שעשויים להוות סימנים מזהירים לכך שאכן מתנהל רומן. האשמה, ההתחמקויות וההסתרה, מובילה את בני הזוג לשנות את התנהגותם ואף להפוך לאנשים שאתם כבר לא מכירים. שינויים שכאלה עשויים להצביע על בגידה ועל הסתרה של מידע ממכם.

חשוב להיות ערניים כדי לא להימצא בזוגיות פוגענית בה משקרים ומסתירים מכם מידע. במידה ואתם שמים לב בשינויי התנהגויות המרמזים על בגידה או חשים בכך, כדאי לטפל במצב ולא להישאר בזוגיות רעילה שאינה לטובתכם ולכבודכם.

 

האם קיימים סימנים לבגידה אצל בני הזוג? אם כן איזה?

בקרב בני או בנות זוג שבוגדים, יש פעמים רבות סימנים שחוזרים על עצמם, שנגרמים עקב ההסתרה והאשמה שהם חווים ומפעילים עקב אקט הבגידה. האשמה הזו והניסיון להסתיר ולכפות מובילה לשינויי התנהגות. חשוב לדעת שהימצאות הסימן אינה מצביעה בוודאות על בגידה, אלה רק סימנים מזהירים שמידה וקיימים, עליכם להיות ערניים ולבחון את הזוגיות שלכם. לפניכם מספר סימני בגידה אצל בני ובנות הזוג:

שינויים בדפוסי התנהגות

פעמים רבות בעקבות ההאשמה שחווים בני ובנות הזוג הבוגדים, הם יציגו שינויים בהתנהגויות אליהם התרגלתם כבר ולמדתם להכיר טוב. השינויים יכולים להיות: השקעה חריגה בטיפוח, חיזורים ומתנות, חוסר סובלנות והאשמות שווא, התנהגויות פרנואידיות, ממהרים להתקלח עם שובם הביתה, לא עונים לשיחות טלפון בנוכחותכם, מסתירים מכם את מכשיר הטלפון שלהם או נועלים אותו עם סיסמא, ואף אם מוחקים היסטוריות גלישה במחשב.

כל השינויים הללו הם חשודים ועשויים להעלות חשד לבגידה או להסתרה אחרת בחייהם.

 

קרירות פיזית וכן רגשית

ריחוק וקרירות הן רגשי והן פיזי, שנובע מן הקרבה הפתאומית לאחר או האשמה שהם חווים כלפי מעשיהם. אלה מביאים את בני הזוג להתרחק ולהיסגר.

 

ריבוי בשקרים לבנים

מאחר ואדם הבוגד משקר ומסתיר פרטים רבים, הן על הוצאות האשראי והן על מה עושה בזמנו הפנוי ובערביו – הוא יספר רבות מספר שקרים לבנים, שעשויים להתגלות כלא נכונים או לא אמינים, ואף לסתור אחד את השני. במקרים כאלה מובן כי האדם מסתיר מכם מידע והמידע הזה, עשוי להיות בגידה.

אישה במסיכה

אולי תאהבו גם את

שאיבת ביוב
מתי מבצעים שאיבת ביוב?

מערכות הביוב השונות, למרות היותן חיוניות לחיים בצורה מודרנית ומערבית, הן מערכות שרוב האנשים לא מכירים כלל. החשיבות של מערכות אלה לחיים תקינים היא גבוהה

קראו עוד »