חיפוש

 3 סגנונות שמלות הכלה המומלצות ביותר

כלות לעתיד שימו לב- הנה שלוש הסגנונות המומלצים ביותר לשמלות כלה- הסגנונות הללו הם המחמיאים, הקלאסים והיפים ביותר בשוק. לאורך החיפוש שלכם אחרי השמלה המושלמת תעברו לא מעט חנויות, אלפי שמלות ומאות סגנונות שונים, כדי להקל מעט על החיפוש הכנו את המדריך הקצר ל-3 הסגנונות המומלצים ביותר לשמלות כלה ב-2023.

 

שמלות כלה

שמלת הכלה היא אחד מההחלטות החשובות ביותר שכל כלה צריכה לקבל בחודשים שלפני החתונה. בתוך הים מוצף האפשרויות שנקרא עולם שמלות הכלה כל אחת יכולה ללכת לאיבוד, לפני שתבחרי את השמלה המושלמת כדאי שתמצאי סלון שמלות כלה מומלץ.

בסלון טוב הסיכויים שלך למצוא שמלה הם אוטומטית גבוהים יותר, לכן כדאי להתחיל את החיפוש ממקום שתואם לסטייל שלך וקיבל המלצות טובות מלקוחות קודמות. בסלון תוכלי לצמצם את החיפוש לסגנונות המועדפים שלך וגם להעזר במעצב/ת למציאת השמלה המושלמת בשבילך. כדי לעזור לך בחיפוש- הנה 3 הסגנונות המומלצים ביותר לשמלות כלה:

 

1- שמלת נשפים

שמלת הנשפים או באנגלית ה- ball gown היא סגנון קלאסי לשמלות כלה. מדובר בשמלה עם חצאית נפוחה ומחוך צמוד, לרוב השמלות מייצרות מראה דרמטי שמאוד מזכיר אגדות ופנטזיות. שמלות ה״נשף״ מאוד פופולריות בקרב כלות בזכות המראה הדרמטי והסגנון המיוחד ששונה מבגדי היום יום- שמלת כלה בסגנון נשפים מבליטה את הכלה ואי אפשר שלא לשים לב אליה. יתרון נוסף של שמלת הנשפים הוא שהשמלה מבליטה את הגזרה הנשית, מחמיאה מאוד לחזה והמותניים ומייצרת מראה מחוטב ונשי. הסגנון מומלץ גם בזכות המראה המחמיא שלו וגם בזכות אפקט הדרמה והשואו שהשמלה מייצרת.

 

2- שמלת ה״מרמייד״

סגנון המרמייד או באנגלית ה- mermaid הוא סגנון קלאסי שמורכב מחצאית עפרון מחבקת ומעליון צמוד סטרפלס. לרוב השמלה תהיה צמודה מאוד באזור המותניים, לפעמים נצרף לה שובל ארוך מאחורה לאפקט דרמטי בשמלה עצמה או בהינומה. שמלות שונות בסגנון לפעמים יהיו עם כתפיים דרמטיות או שרוולים תואמים למראה וינטג׳ שמזכיר את הוליווד הישנה. הסגנון הוא מאוד נשי, מחבק את הגוף ומדגיש את הקימורים הנשיים- הוא מתאים לכלות אלגנטיות שמחפשות שמלה קלאסית ונשית.

 

3- שמלה מודרנית

הסגנון המודרני הוא פשוט בהרבה מהשמלות הקלאסיות, לרוב מדובר בשמלות סטרפלס בחיתוך לב. השמלות המודרניות הם קצרות יותר מהשמלות של פעם ולרוב הם יהיו יותר חלקות ומבדים מבריקים כמו סאטן (להבדיל מהשמלות של פעם שבהן ראינו הרבה יותר תחרה ועיטורים). הפרטים של השמלות המודרניות מתבטאים בקיפולים בבד, כיווצים, פרחים ופפיונים, השמלות המודרניות מתאימות לכלות רוצות מראה יותר פשוט ונקי.

 

לסיכום

שמלת הכלה היא חלק משמעותי מהיום המיוחד שלך, בחרי בסגנון שיותר מתאים לך כי כל כלה היא אחרת- התחילי מסלון איכותי וכך תבטיחי לעצמך חיפוש קל ויעיל. מזל טוב!

 

אולי תאהבו גם את

להפעיל ולתחזק מעשן גלולה
איך להפעיל ולתחזק מעשנת פלט?

בשנים האחרונות זכו מעשנות כדורי לפופולריות משמעותית בקרב חובבי ברביקיו. מכשירי בישול חיצוניים מגוונים אלה מציעים דרך ייחודית ונוחה לעשן, לצלות ולאפות סוגי מזון שונים.

קראו עוד »