חיפוש

כך תתאימו מתנה אולטימטיבית לכל עובד

אין ספק כי נתינת מתנות לעובדים בערבי חגים, בימים מיוחדים ובתאריכים נוספים, היא תמריץ אפקטיבי לשיפור התפוקה של העובד. ממש כמו במכונת פחיות: הכניסו מתנה, ומה יוצא? מוטיבציה והספק גבוהים הרבה יותר. אולם כדי שהמתנה תשיג את יעדה, חשוב להתאים לכל עובד את סוג המתנה המועדפת עליו. לפניכם מדריך לרכישת מתנות לעובדים לפי סוגי אישיות. כשהפסיכולוגיה נכנסת לתמונה.

 

למה חשוב לתת מגוון אופציות לבחירת מתנות לעובדי החברה?

האם הייתם שמחים אם היו מגישים לכם עוגת בננות ליום ההולדת, כאשר המאכל הכי שנוא עליכם בעולם הוא בננת מטע צהובה? ובכן, גם העובדים שלכם לא ייהנו מקבלת מתנה שאינה תואמת את רצונם האישי, העדפותיהם, וסגנון החיים שלהם.

ובכן, לא אמרנו שאם החברה שלכם מונה 100 עובדים תרכשו 100 סוגי מתנות שונות, אולם בחלוקה גסה ניתן לחלק את העובדים למספר סוגי טיפוסים, ובהתאם לרכוש מספר סוגי מתנות, ולתת לכל עובד אפשרות בחירה. התוצאה: עובדים שבעי רצון, ועובדים שבעי רצון כידוע, הם הבסיס לחברה מצליחה.

 

מתנה לעובד המוזיקלי

תוכלו לזהות את הטיפוס הזה בקלות, מעמדת המחשב שלו בוקעת תמיד מוזיקה סוחפת בווליום גבוה ממגוון ז'אנרים, הוא מתמצא בשמות זמרים, מעבדים ונגנים ומכיר כאת כף ידו את לו"ז הופעות המוזיקה בחודש הנוכחי. לטיפוס חובב המוזיקה תוכלו לרכוש רמקול נייד באיכות גבוהה, אוזניות בלוטוס, כרטיס למופע מוזיקלי יוקרתי או מערכת שמע עוצמתית.

 

מתנה לעובד הפרקטי

הוא מסוגל למצוא מקום ושימוש לכל פריט במשרד, אין אצלו חפצים מיותרים והכל אצלו דופק היטב – הטיפוס הפרקטי. אותו לא ישמחו קשקושים או אקססוריז חסרי תועלת, הוא רוצה תכלס. תוכלו לגרום לו עליצות אם תעניקו לו סט סכינים איכותי, רדיו שעון עם מקרן, פאוור בנק, או בקבוק ספורט משולב רמקול.

 

מתנה לעובד השובב

הוא עובד מסור, רציני ואפקטיבי, אולם בתוכו פנימה עוד מרקד ילד שובב חסר מנוחה, הוא משתגע על גאדג'טים, ויודע "לעשות חיים" בכל דרך אפשרית, הטיפוס הזה הוא מוקד החיות של המשרד, ובהחלט מגיעה לו מתנה שווה, תוכלו לשמח אותו עם רחפן אטרקטיבי, אוהל משפחתי גדול או מצלמת ספורט להנצחת תיעודים מהשטח.

 

מתנה לעובד העוצמתי

הוא רב פעלים, בעל יכולת שליטה וניהול, כריזמטי ומרשים, כזה הוא הטיפוס העוצמתי, וכאחד כזה הוא עתיד לשמוח מפריט המשדר אף הוא עוצמה וגבריות. מה דעתכם על מתנה מפתיעה כמו חרב דקורטיבית, בדגם עכביש או סכין בומרנג מעוצבת? רק חשוב לברר קודם, אם הוא לא חשוד על אלימות…

 

מתנה לעובד הבשלן

הוא נמשך לקולינריה בחבלי קסם, ומארגן מדי שבוע מסיבות ברביקיו בחצר ביתו, הטיפוס המבשל דן בעניין בכל הנוגע למתכונים חדשים ושיטות גלגול שונות של רולי סושי. כדי לפנק עובד כזה, חשובה לקנות לו אביזר או תשורה בזיקה ישירה למטבח, משהו כמו: ערכת כלים לברביקיו, מנשא בירות עם פותחן, שייקר חשמלי, סט הגשת גלידה או סט סירים למקצוענים.

 

מתנה בהתאמה אישית – חברים, זה עובד!

שלחו קטלוג מרשים עם מתנות נבחרות לעובדי החברה, וציינו כי על כל אחד מהם לבחור את המתנה המועדפת עליו. כאשר אתם מציעים מלאי מתנות לכל סוגי הטיפוסים, אין סיכוי שאי מי לא ימצא את עצמו. בצורה כזו אתם יכולים לתכנן את התקציב היטב ועדיין לרצות את כולם. בסופו של דבר, כל עובד מרגיש שחשבו עליו והתאימו לו מתנה רלוונטית, מה שיוצר, כפי שאמרנו את המנוע למוטיבציה לעבודה.

מתנות

 

אולי תאהבו גם את