חיפוש

מה ההבדל בין המסרקים השונים לכלבים?

טיפוח הכלב שלכם חשוב בדיוק כמו מזון ומים. זול הזדמנות מצויינת ליצור קשר חם ואוהב עם כלביכם, לסייע בהיפטרות משיער פרווה עודף, סילוק פרעושים ואיוורור הפרווה למראה מסורק ונאה ומגע רך כמשי. במגה פט תוכלו למצוא את כל סוגי המסרקים והמברשות לכלבים מן היצרנים המובילים ולטפח את הכלב שלכם להנאתו והנאתכם. 

 

מגה פט

מגה פט הינו סופרמרקט לכל צורכי בעלי החיים, החל מכל סוגי אוכל לכלבים, חתולים, זוחלים, מכרסמים וציפורים דרך צעצועים ואביזרי טיפוח ונוי ועד למיטות וכלובים, אקווריומים וטרריומים. המחירים במגה פט משתלמים במיוחד וניתן לרכוש מוצרים גם בחנות האונליין ולקבלם עד פתח הבית.

מגה פט 
מגה פט

חשיבותה של שגרת הטיפוח

כבר מגיל צעיר חשוב להרגיל את הכלב לסירוק, צחצוח שיניים וגזיזת ציפורניים על מנת ששגרת הטיפוח תהיה קלה ונוחה לשניכם. סירוק והברשה יומיומית של הפרווה נעימה לכלב ומקלה עליו להפטר מעודף שיער, לכלוך ואבק, טפילים וכל מה שהוא אוסף בטיולים. הטיפוח גם מחזק את הקשר ביניכם ובונה אמון הדדי.

חשיבותה של שגרת הטיפוח 
חשיבותה של שגרת הטיפוח

מה ההבדל בין המסרקים השונים לכלבים?

אם גם אתם עמדתם בחנות בעלי החיים והתלבטתם בין מסרקים לכלבים שונים ולא ידעתם מה לקנות לכלב שלכם, אתם לא לבד. שפע ההיצע והסוגים הרבים יכולים לבלבל כל אחד. במיוחד בשבילכם הכנו מדריך קצר לבחירה נכונה של המסרק המתאים לכלבכם:

  1. מסרק לפרווה קצרה – רבים טועים לחשוב שכלב בעל פרווה קצרה אינו זקוק לסירוק, אך זה כלל לא נכון. סירוק הפרווה הקצרה מרענן וממריץ את העור ועוזר לכלב להפטר מעודפי שיער, אבק ולכלוך.
  2. מסרק לפרווה ארוכה – ניתן להשיג מסרקים לפתיחת קשרים קשים כדי להקל על הכלב הסובל מהם ולא לוותר גם כשהמצב קשה. התמדה בסירוק יכולה להביא לשיפור משמעותי בכמות הפרווה העודפת, משפרת את בריאותה ובריאות העור ומעניקה לכלב מראה פרווה בוהק ונקי.
  3. מסרק לניקוי קרציות ופרעושים – קרציות ופרעושים מציקים מאד לכלב ואם הם לא מטופלים היטב יכולים לגרום לשורה של מחלות דם, דלקות עור, תולעי מעיים ולקפץ גם עליכם, לכן רצוי מאד לעזור לכלב להפטר מהם ביעילות באמצעות תכשירים להשמדתם וניקויים מעל העור באמצעות מסרק ומברשת מיוחדים.
  4. מברשות מסאז' – הכלב האהוב שלכם, בעיקר אם הוא סובל ממתחים יכול להפיק תועלת רבה ממסאג' מפנק כדי להפחית חרדות ולחצים, לחזק את הקשר ביניכם ולהנעים את שגרת הטיפוח שלו. ניתן לסיים כל טיפול וטיפוח במסאג' כדי להעניק לו חוויה טובה ופרס על התנהגותו הטובה.

 

לסיכום

הברשה וסירוק יומיומיים של הפרווה עוזרים לכלב להראות ולהרגיש הרבה יותר טוב, להפטר מעודפי שיער ומליכלוך. במגה פט תוכלו להשיג את כל סוגי המסרקים והמברשות מטובי היצרנים במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוחים עד הבית.

מה ההבדל בין המסרקים השונים לכלבים?
מה ההבדל בין המסרקים השונים לכלבים?

אולי תאהבו גם את

מוגבלות של ילד
ביטוח לאומי נכות ילדים

לא מעט משפחות מנהלות בית בו יש ילד או מספר ילדים נכים עם נכויות קלות, בינוניות או גדולות שמחייבות אותן בהוצאות חודשיות משמעותיות על תרופות,

קראו עוד »