חיפוש

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין נזיקין?

לא אחת קורה שאדם עובר תאונה במסגרת העבודה שלו, בדרך לעבודה או בשליחות ממנה והוא תוהה האם מגיעים לו פיצויים. חשוב להבין שלא תמיד זו חייבת להיות תאונה נוראית שהותירה אותו נכה, כי גם אם מדובר בסך הכול על אדם ששבר יד, הרי שמגיע לו פיצוי. ראשית, כתוצאה מכך שאותו אדם שבר יד הוא לא יכול לעבוד כמה שבועות טובים, ושנית, מישהו צריך לפצות אותו על מה שקרה. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם לאחרונה עברתם תאונת עבודה, או משהו שאתם חושדים שעונה להגדרה הזאת? אם כך, זו הסיבה הכי טובה שיש להתקשר לעורך דין נזיקין.

איש אחרי תאונה
איש אחרי תאונה

כל מה שעוה"ד יעשה למענכם

ראשית, כדאי לדעת שעורך דין לענייני נזיקין יוכל לעזור לכם כבר בשלב הראשון, כלומר בשלב שבו אתם מתלבטים האם יש בכלל עילה לתביעה או לא. יש אומנם תאונות עבודה שבהן ההגדרה מאוד ברורה ולכן טבעי שנרצה לתבוע את המעסיק, אך לא תמיד זה המצב. לכן, אם במקרה שלכם יש לכם דילמה ואתם לא בטוחים מה נכון וכדאי לעשות, עוה"ד יוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. שנית, כמובן שעורך הדין שבידיו תפקידו את המשימה יעשה הכול כדי פשוט לדאוג לכם ולבצע את כל המשימה הקשורה להכנת כתב התביעה וכדומה. לכן יש לאיש המקצוע הזה תפקיד מפתח בשאלה האם תזכרו לקבל את הפיצוי ההולם שלו אתם מחכים או לא.

מאיזה עורך דין כדאי לקבל שירות בתחום הזה?

כל מה שקשור לדיני נזיקין הוא עניין מאוד רגיש ולכן דרושה בו מומחיות רבה. משמעות הדברים היא שאם לרגע חשבתם לפנות אל עורך דין שאין לו הרבה ניסיון, רק כי שכר הטרחה שלו נמוך, כדאי שתחשבו שבו. ברוב המקרים עדיף יהיה לבחור עורך דין נזיקין מנוסה, מוכר וכזה שגם יש לו מוניטין, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? לכן, אם אתם מחפשים עורך דין שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות ואם אתם רוצים לדעת שיש מי שדואג לכם, הכתובת היא משרדו של עוה"ד מיסקביץ'. התקשרו, קבעו לעצמכם פגישה ותראו שלא תצטערו על כך. כדי להשיג את מה שמגיע לכם אתם צריכים שמישהו ילחם את המלחמה שלכם ואין ספק שעוה"ד מיסקביץ' יעשה את זה על הצד הטוב ביותר. זה לא במקרה שיש לגביו כל כך הרבה חוות דעת חיוביות, אז למה שלא תצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלו? לאתר של עו"ד דוד פייל ושות'

אולי תאהבו גם את