חיפוש

משרד מהחלומות – כך תעצבו את המשרד

מי שעיצבו בעבר את המשרד שלהם יודעים כי הליך מסוג זה מצריך היכרות עם כל מיני כללים בסיסיים. יצאנו לבדוק מה הם הכללים הללו שיאפשרו לכם לעצב בסופו של דבר משרד מהחלומות וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים להכיר בו מקרוב. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

השלב ה – 1 בעיצוב משרד מהחלומות: בירור אודות הצרכים שלכם

בשלב הראשון אתם צריכים לברר מה הצורך שלכם. הרי לכל משרד יש צרכים שונים. יש משרדים שמקבלים בהם קהל רב על בסיס יומי, בעוד יש משרדים שבהם אין בכלל קבלה של קהל (ואלו רק 2 סוגים של משרדים מתוך רשימה ארוכה). אתם צריכים לשאול את עצמכם איך המשרד שלכם מתנהל ולהבין מתוך כך את הצורך שלכם.

אנחנו יכולים להעיד למשל כי המשרד שלנו עובד ב – "בק אופיס" ברוב הזמן. לכן, החלטנו לעצב אותו באופן כזה שמאפשר לעובדים שלנו לשבת בנוחות על פופים ומרכזי עבודה נוחים שלא כוללים רק שולחנות וכיסאות משעממים.

לעצב את המשרד
לעצב את המשרד

השלב ה – 2 בעיצוב משרד מהחלומות: הכנת רשימה מסודרת של פריטים

לאחר שערכתם בירור אל מול הצרכים שלכם, אתם צריכים להכין רשימה מסודרת ובה לכתוב את כל הפריטים שדרושים לכם, כדי שתוכלו לעבוד במקסימום נוחות. זה הזמן לכתוב כמה שולחנות משרדיים אתם צריכים וכמה כיסאות בר וכו'. הנה דוגמא לרשימת פריטים מסודרת שאנחנו ערכנו בעיצוב המשרד שלנו:

  • 10 פופים
  • ספסלים נמוכים לפינות זולה
  • כורסאות
  • שולחנות משרדיים
  • כיסאות מנהלים וכו'

לאחר שתערכו את הרשימה, תוכלו לעבור אל השלב ה – 3 שיאפשר לכם להתקדם שלב אחד קדימה.

 

השלב ה – 3 בעיצוב משרד מהחלומות: הסתכלות על קטלוג וסימון פריטים מתאימים

בשלב זה אתם צריכים להסתכל על קטלוג של חנות שאתם אוהבים ולסמן את כל הפריטים שמתאימים לכם. חשוב שתדעו שהדרך הנוחה ביותר היא לעבור לפי קטגוריות ולסמן בכל פעם את הפריטים שראיתם בקטלוג. שימו לב שאתם עוברים על הרשימה לאט – לאט ומוודאים בסופו של דבר כי מצאתם את כל הפריטים שמתאימים לכם.

לעצב את המשרד
לעצב את המשרד

השלב ה – 4 בעיצוב משרד מהחלומות: ביצוע הזמנה והעמדת הריהוט במקום

בשלב הרביעי והאחרון אתם צריכים לבצע הזמנה של כל הפריטים שראיתם דרך האתר או באמצעות שיחה עם נציג מטעם החנות הנבחרת. כעת, יישאר לכם רק להעמיד את הריהוט שלכם במקום המתאים וליהנות ממנו לזמן רב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעצב משרד מהחלומות. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהגשים לעצמכם חלום. אתם מוזמנים ליידע אותנו בסופו של דבר אודות ההליך שעברתם והתוצאה. מי יודע? אולי נפרסם בהמשך את המשרד שלכם במדריך נפרד ונציג אותו לראווה בפני הגולשים.

לעצב את המשרד
לעצב את המשרד

אולי תאהבו גם את

מוגבלות של ילד
ביטוח לאומי נכות ילדים

לא מעט משפחות מנהלות בית בו יש ילד או מספר ילדים נכים עם נכויות קלות, בינוניות או גדולות שמחייבות אותן בהוצאות חודשיות משמעותיות על תרופות,

קראו עוד »