חיפוש

כיצד משבצים יהלומים על עגילים?

רוצים לקנות עגילי יהלומים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תקבלו את כל הפרטים שתרצו לדעת על שיבוץ יהלומים על עגילים. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם עגילי יהלומים?

עגילי יהלום הינם עגילים אשר משובצים יהלומים מסוגים שונים. יהלומים מסייעים לעגיל להיות קצת יותר יוקרתי ולשדר מראה קלאסי ונקי. קיימים סוגים רבים של יהלומים ועגילים שיכולים להשתלב איתם ולכן חשוב להכיר את כל סוגי העגילים ואיך היהלומים משובצים בהם על מנת לבחור את העגילים הנכונים לכם ביותר.

עגילי יהלום
עגילי יהלום

עגילים צמודים עם יהלומים

עגילים צמודים הם עגילים שבהם היהלום משובץ באופן בלעדי על כל העגיל. עגיל מסוג זה נותן א הכבוד ליהלום עצמו ללא אלמנטים נוספים בדרך כלל מה שמקנה לעגיל מראה קלאסי ונקי. עגילים אלו מתאימים לרוב למראה היומיומי משום שהם הולכים נהדר עם כל סגנון לבוש שתבחרו ולכן מומלץ מאוד לקנות את העגילים שיתאימו לצרכים שלכם.

 

עגילים נופלים עם יהלומים

עגילים נופלים הם עגילים ארוכים יותר שנופלים כלפי מטה ולא נצמדים לאוזן. קיימים סוגים שונים של עיצובים עבור עגילים נופלים. מדובר בעגילים עם נוכחות משום שהעיצוב שלהם לרוב מאוד מגוון באופן ובדרך שבה היהלומים משתבצים על העגיל.

יכול להיות שהיהלומים יהיו משובצים אחד ליד השני על צורות שונות מזהב או שהיהלום ישתבץ כחלק מחיבור לחומרים אחרים. העניין בעגילים הנופלים הוא שהם מתאפיינים בתנועה חופשית ולכן הם מתאימים עבור מי שמעוניין במראה יותר דומיננטי, בולט ומושך תשומת לב.

 

עגילי חישוק עם יהלומים

עגילי חישוק הם עגילים בצורת חישוק שעשויים להגיע בגדלים שונים. גם בעגילי חישוק ניתן לשבץ יהלומים כאשר האלמנט העיצובי בא לידי ביטוי במרווחים שבין היהלומים, בצפיפותם ומשחק עם גודל היהלומים שעל החישוק. חשוב לזכור שככל שהחישוק גדול יותר כך העגיל יהיה יותר דומיננטי ויתאים יותר לאירועים מיוחדים ופחות לשגרת היום יום.

עגילי חישוק
עגילי חישוק

עגילי חבק עם יהלומים

עגילי חבק הם עגילים צמודים שניתן לשבץ בהם יהלומים והייחודיות שלהם היא שהם מתלבשים על החלק העליון של האוזן. עגילים אלו יכולים להיות משובצים ביהלומים ולרוב משתלבים עם עגילים יותר עדינים בחלק התחתון של האוזן.

 

עגיל מטפס עם יהלום

מדובר בעגיל אשר נצמד לאורך כל האוזן ונחשב לעגיל מאוד דומיננטי. ניתן לשבץ בסוג עגיל זה יהלומים ומאחר שמדובר בעגיל שנצמד לאורך כל האוזן, שיבוץ היהלומים יעניק מראה קלאסי אך גם דומיננטי.

 

לסיכום,

אם אתם מעוניינים לרכוש עגילים, כדאי שתעקבו אחרי כל הסוגים השונים הקיימים בשוק ותנסו לבחור מראש איזה עגיל מתאים לצרכים שלכם וללוק שאתם מעוניינים בו. באופן זה תוכלו להגיע מוכנים לחנות ולהכיר את סוגי היהלומים השונים שניתן לשבץ בהם. כך תוכלו להיות מודעים לכל האופציות השונות שלכם ולהחליט מהו העגיל המושלם בשבילכם לאירוע או ליום יום.

 

יהלומים,
יהלומים,

אולי תאהבו גם את