חיפוש

חרדת ביצוע? לא בבית ספרנו

אין אונות עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות ובהן חרדת ביצוע. עם זאת, הפתרונות הקיימים כיום מאפשרים למנוע סיטואציות מביכות כאלה. אז מה עושים ואיך מתמודדים? הנה כמה הצעות שכדאי להכיר גברים רבים בגילאים שונים מתמודדים עם ההשלכות של חרדת ביצוע.

בטווח הקצר, המשמעות של תופעה מן הסוג הזה היא פגיעה בתחושת הדימוי והביטחון העצמי. כאשר גברים סובלים מחרדת ביצוע, הביטחון העצמי שלהם נפגע כי הם מרגישים חוסר בתפקוד ואי עמידה בציפיות של הצד השני. בטווח הארוך, חרדת ביצוע עלולה לגרום תסכול והופעת אגרסיות גם בחיים האישיים, בקריירה, בעבודה ובחברה.

 

הפתרונות החדשים להתמודדות עם חרדת ביצוע

העניין הוא שגברים לא באמת צריכים להסכים לחיות עם חרדת ביצוע תמידית. קודם כל, עליהם להבין שהם לא לבד. שנית, כדאי להכיר את הפתרונות הקיימים בקטלוג כמו https://kamagrapharm.com למשל ולאמץ אותם. ככל שעושים את זה מוקדם יותר, מבינים שחרדת ביצוע היא בכלל לא משהו שאמור להיות חלק מהמאה ה-21.

 

למה נגרמת חרדת ביצוע?

גברים שסובלים מחרדת ביצוע צריכים להבין מה הגורמים לכך. בין היתר, ניתן להזכיר חרדת ביצוע שמתעוררת בעקבות טראומות מהעבר. אם הטראומה קשורה לחדר המיטות או לסיטואציות שחוזרות על עצמן מבחינת אין אונות, אין פלא שגברים יחוו את חרדת הביצוע ולא יידעו כיצד להתמודד איתה. שנית, יש משמעות לרקע הכללי – כמו למשל מערכת היחסים עם הפרטנר בחדר המיטות, רמת המשיכה שמרגישים או תופעות לוואי בגלל צריכת תרופות.

 

כיצד מונעים חרדת ביצוע?

הפתרונות הטבעיים שקיימים כיום באישור משרד הבריאות מאפשרים להתמודד עם חרדת ביצוע בתוך זמן קצר מאוד. בזכות הפתרונות האלה אפשר לשפר את איכות החיים, לחזק את מערכת היחסים הרומנטית שבה נמצאים ולהרגיש את השינוי גם באופן עצמאי. במקביל, מומלץ לנצל כל סיטואציה של חרדת ביצוע כדי לחשוב על הנושא בהיבט רחב יותר – כמו למשל איזה שינוי בסגנון החיים כדאי לנו לבצע.

 

מהם השינויים שיכולים למנוע חרדת ביצוע?

קיימים שינויים רבים בסגנון החיים שאותם גברים בגילאים שונים יכולים לעשות על מנת להפחית את הסיכון להתמודדות מתסכלת עם חרדת ביצוע. ראשית, כדאי לגברים להפסיק לעשן ולצרוך אלכוהול על מנת לשפר את הביצועים במיטה. שנית, מומלץ לעבור לסגנון חיים בריא יותר מבחינת תפריט תזונתי, פעילות ספורטיבית, שתיית מים וכן הלאה. אם מצליחים לשלב לצד כל זה גם הפחתה בלחץ בעבודה או בקריירה, רואים תוצאות מהר מאוד.

 

עם מי אפשר להתייעץ?

חרדת ביצוע היא עניין שכיח שחוזר על עצמו אצל גברים בכל העולם. הבעיה היא שאותם גברים גם חוששים או מתביישים לדבר על זה, לכן הם מפספסים מקורות עזרה. הפתרון הוא כן להתייעץ עם בעלי מקצוע ולא לפחד לשתף אותם בהתלבטויות.

חרדת ביצוע

אולי תאהבו גם את

בעיות גבר
זה סופי, הגודל כן קובע

הפתגם הידוע קובע כי "הגודל לא קובע", אבל האמת מעט שונה. מחקרים אחרונים מצאו שלנשים יש גודל פין מועדף, והוא מעט יותר גדול מהאורך הממוצע.

קראו עוד »