חיפוש

הכירו את המתנפחים המתאימים לסגר לתקופת הקורונה

אם בעבר מתקני המתנפחים היו מצויים אך ורק במתחמים ציבוריים כמו ג'ימבורי וכדו', הרי שבשנים האחרונות בעקבות ירידת המחירים והגדלת ההיצע המתקנים הולכים ונכנסים לתחום הביתי. מחלת הקורונה הגבירה את המגמה, שבה במקום לצאת אל הבילוי – הבילוי ייבוא אלינו הביתה!

אספנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי מתנפחים ביתיים, במאמר אחד מרוכז ומסודר…

 

אירוע חגיגי או שבירת שגרה

בעקבות המחירים הזולים שבהם ניתן להזמין מתקני מתנפחים הפכה פעילות זו לפופולרית אף ללא חגיגת אירוע מיוחד. תקופת הקורונה הינה תקופה מורכבת מאד מבחינתם של הילדים, והזמנת מתנפחים היא דרך מצוינת לשבירת השגרה ולהכנסת קצת צבע ושמחה לימים אלה. גם במהלך הסגרים ניתן להזמין מתנפחים ביתיים המתאימים למגוון רחב של גילאים.

 

איך זה עובד?

במידה וברצונכם להזמין מתנפחים להשכרה אליכם הביתה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את המקום בו ברצונכם להציב את המתקנים (יש לוודא שזהו מקום מוגן ללא דברים בולטים בקרבתו). לאחר מכן כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המתקנים הרצויים מתוך המגוון המוצע. רצוי להתייעץ עם החברה המספקת את המתקנים על מנת שתתאים עבורכם את המתקנים הטובים ביותר על פי התנאים והמידות שתאמרו להם.

 

למה דווקא מתנפחים?

ישנן אטרקציות רבות ובכל יום טרנד חדש עולה ויורד, אולם אין ספק כי למתנפחים שמור מקום של כבוד בהיכל התהילה של האטרקציות. פעילות עם מתנפחים הינה מהנה, חברתית, ועוזרת לילדים להוציא קצת אנרגיה. במיוחד בימי הקורונה, שבמהלכם הילדים שוהים שעות רבות בתוך הבית, עולה הצורך לספק לילדים אטרקציות הכוללות פעילות גופנית, אינטראקציה חברתית ועוד תכונות העלולות להיפגע מהסגרים החוזרים ונשנים. אירוע הכולל מספר חברים מצומצם (על פי ההנחיות כמובן) הקופצים יחד על מתנפחים הינו שילוב מנצח של כל הדברים שהילד שלכם צריך בתקופה מורכבת זו.

 

לקנות או להשכיר

מתנפחים ביתיים רבים מוצעים למכירה במחירים סבירים, ונשאלת השאלה האם עדיף לרכוש מתקן או להשכיר עבור אירוע חד פעמי.
כמובן שאין תשובה אחת חד משמעית, אולם ישנם מספר יתרונות דווקא לאופציה של השכרת מתקנים על פני רכישתם:

  • המתקנים המוצעים למכירה במחירים הסבירים הינם לרוב באיכות נמוכה בהרבה מהמתקנים המוצעים להשכרה. איכות המתקן כוללת את בטיחותו, המהירות שבה הוא מתבלה ועוד דברים רבים.
  • השכרת מתקנים מאפשרת הזמנה של מגוון מתקנים בעוד שקניית מתקן מתנפחים תאפשר שימוש במתקן אחד בלבד, דבר המביא לשעמום מהיר ולזניחתו מצד הילדים.
  • חברות המשכירות מתנפחים כוללות בתוכם לרוב ביטוח על השימוש בהם, לעומת קניית מתקן, שבמידה וחס וחלילה מתרחשת פציעה אתם אלו שנושאים בעול האחריות.

 

סיכום

תקופת הקורונה מאלצת את כולנו לחשוב מחוץ לקופסא, ולנסות ליצור חוויות בצורה שונה מהמקובל. הזמנת מתנפחים ביתיים המתאימים גם לימי הקורונה הינה דרך מצוינת להפוך את הלימון ללימונדה, ולתת לילדיכם (ולשכניכם) חוויה מהנה, משמחת ועל הדרך גם להוציא קצת מרץ ואנרגיה בצורה חיובית.

 

מתחם קפיצה
מתחם קפיצה

אולי תאהבו גם את