חיפוש

החשיבות של בחירת הספקים בכל הקשור לבטיחות בגובה

כיום, יש צורך בלתי פוסק לעבודות בגובה.

אלו יכולות להיות עבודות תחזוקה על בניינים גבוהים (עבודות כגון שיפוצים, ניקוי חלונות וכדומה), עבודות במפעלים, תחזוקה עירונית, תיקון חוטי חשמל ועוד.

ישנם מספר פתרונות יעילים ובטיחותיים לעבודות בגובה ובהם במות הרמה ומנופי סל.

כאשר מזמינים מתקן שכזה, על מנת לשמור על הבטיחות חשוב לדעת מראש מאיזה ספק להזמין.

לפניכם על החשיבות של בחירת הספקים בכל הקשור לבטיחות בגובה.

 

במות הרמה ומנופי סל

מתקנים אלו יכולים להעלות אנשים וציוד לגבהים שונים – החל ממטר ועד לכמה עשרות מטרים. המתקנים הם לרוב ניידים כאשר במות הרמה ניתן להזיז על גלגלים, ומנופי סל מותקנים על משאיות. הרעיון של מכשירים אלה הוא שהם נחשבים בטיחותיים לאדם אשר עובד על גביהם, ובכך מאפשר את העבודה בגובה בלא חשש. ניתן לקנות במות ומנופים ואף להשכיר משלל ספקים כגון https://www.lifter.co.il.

 

כיצד יודעים ממי להזמין?

בכל הקשור לפתרונות עבודה בגובה קיימים לא מעט ספקים ברחבי הארץ. אם רוצים לשים דגש על הבטיחות בגובה ישנם מספר דגשים שצריך לעמוד עליהם:

 

קיום החוק

יש לוודא שהחברה אשר מספקת את השירותים עומדת בכל התקנות לפני הפעלת המכשירים. על המפעיל לעבוד הדרכה, להיות בגיל המתאים ולמלא טופס. חברה אשר לא עומדת בתנאים אלו עוברת על החוק ובנוסף אין לסמוך עליה בכל הקשור לבטיחות בגובה.

 

החברות מהן הספק מזמין

אין רק חברה אחת אשר מספקת מוצרים שכאלו, ישנה כמות מכובדת. ובכן, הספק הזמין את מוצריו מאחת מחברות אלו. על כן כדאי לקרוא ולהבין אם המוצרים של אותה חברה נחשבים בטיחותיים יותר או פחות ובהתאם לדעת אם כדאי להזמין מאותו ספק את במת ההרמה, מנוף הסל או המכשיר אותו אתם צריכים.

 

בחירת המוצר

כאמור יש מספר פתרונות לגובה, ולכל סוג מוצר קיימים מספר דגמים. כל דגם יכול לעבוד באופן שונה (ידני, על חשמל, דלק), להגיע לגבהים שונים, לשאת משקלים אחרים ובהתאם גם המחירים נקבעים. כשאתם רוצים להזמין מספק, אתם יכולים לדעת מראש איזו במה אתם צריכים שתתאים לסוג העבודה, ובנוסף להזמין רק את במה ספציפית אשר אתם בטוחים בה ויודעים שהיא מומלצת ונחשבת בטיחותית בגובה.

 

ביקורות

כדאי לעבור על ביקורות של לקוחות אשר הזמינו בעבר את המוצרים מאותו ספק. לרוב אפשר למצוא ביקורות באתר הספק עצמו וגם בשלל אתרים ובלוגים ברחבי האינטרנט. דרך זו מומלצת כיוון שלקוחות קודמים הם לרוב אובייקטיבים ועברו בדיוק את מה שאתם שוקלים לעשות – הזמנת המוצר מאותו הספק.

 

לסיכום

לסיכום, לעבודות בגובה יש מספר פתרונות בטיחותיים כיום – במות הרמה ומנופי סל. יש לא מעט ספקים בארץ ולפני שבוחרים ספק יש לוודא שהוא מקצועי, שיש עליו ביקורות טובות ושהוא עובד עם מוצרים טובים שהוכיחו את עצמם.

 

איש תחזוקה
איש תחזוקה

אולי תאהבו גם את

החזרי מס לשכירים ראשית
החזרי מס לשכירים

מכל עבר ניתן לשמוע אנשים מדברים על החזרי מס לעצמאיים, אך לא רבים יודעים כי גם בידם של שכירים ליהנות מאותם החזרים. עכשיו, אחרי שהסדרתם

קראו עוד »