חיפוש

זה סופי, הגודל כן קובע

הפתגם הידוע קובע כי "הגודל לא קובע", אבל האמת מעט שונה. מחקרים אחרונים מצאו שלנשים יש גודל פין מועדף, והוא מעט יותר גדול מהאורך הממוצע. עם זאת, אל דאגה! גם אל לא התברכתם בכלי מצויד במידות המתאימות, יש בהחלט מה לעשות. בכתבה הבאה ניגע בנושא זה ונתייחס לגודל דרך הפרטים הקטנים.

 

יתרון לגודל

בהיבטים רבים הגודל באמת לא קובע, אבל שמתייחסים לאיבר המין הגברי המציאות שונה: מחקר אמריקאי ערך סקר בקרב עשרות נשים אמריקאיות ומצא כי הגודל האידיאלי לפין הוא כ-16 סנטימטרים, מעט יותר מהאורך הממוצע של איבר מין גברי, אשר עומד על כ-13 סנטימטרים. מבחינת היקפים, המספרים דומים, כאשר 12 סנטימטרים הם הרדיוס המועדף ו-9 סנטימטרים הם ההיקף הממוצע.

כפי שניתן להבין לא כל הגברים התברכו בנתונים מתאימים לסקר, וחלקם אף מחזיקים בפין קטן מהממוצע. לכן חשוב לדעת שמה שהטבע נתן הוא לא מספר סופי וכיום ישנן מספר דרכים אפקטיביות בדרך אל הגדלת הפין, כמו גם מתודות נוספות שאמנם לא מגדילות את האיבר ישירות, אך מביאות לתחושה דומה אצל הגבר.

 

תנו לגדול בשקט

הפין הגברי מושפע מכל מיני תהליכים, וכיום עם התפתחות הרפואה והצטברות הידע האנטומי, קיים הרבה יותר מידע אפקטיבי בנושא, שגם מביא לתוצאות של ממש בשטח. כך למשל, ניתן למצוא היום בשוק שלל כדורים ותכשירים מבוססים חומרים טבעיים אשר גורמים לגדילה משמעותית של הפין, באורך וברוחב.

הכדורים והתכשירים נחשבים לדרך יעילה ונוחה להגשמת המטרה, אך הם לא הדרך היחידה. במקרים של איבר מין זעיר במיוחד (מתחת ל-10 סנטימטרים, קרוי בעגה המקצועית "מיקרו-פינס") ניתן לבצע ניתוח פלסטי אשר מזריק שומן מאיברים אחרים בגוף אל רקמת הפין.

גם הרפואה האלטרנטיבית מתייחסת לנושא, וישנם צמחי מרפא מקובלים שנחשבים ליעילים למען הגדלת איבר המין. בנוסף יש טכניקה ידנית הקרויה "ג'לקינג" שמזרימה דם אל רקמת הפין ואמורה להגדיל אותו. אמנם אין הוכחות חד משמעיות ליעילותה אך היא עשויה לעבוד.

 

תוקפים את הבעיה מזווית אחרת

פין גדול יכול להביא לכמה יתרונות בלתי מבוטלים בחדר המיטות: הנאה גוברת של האישה וסיפוק מהאקט, כמו גם ביטחון עצמי של הגבר ביכולותיו ובגופו. עם זאת, ניתן להשיג את התוצאות הנ"ל גם בלי שינוי אמיתי בנתונים הפיזיולוגיים.

אימוץ גישה פסיכולוגית חדשה לנושא, למשל בעזרת דיבור עם בת הזוג או עם גורם מקצועי, יכולה להביא למחשבות חדשות ולפיתוח ביטחון עצמי רצוי. בנוסף, ניתן ליצור "מראית עין" של פין גדול יותר בעזרת גילוח (בעדינות!) של שיער הערווה שמסביב לאיבר.

 

הגודל קובע, אך הוא לא סופי

לסיכום, לצד החשיבות הגדולה של איבר בגודל "הנכון", חשוב להבין שישנן דרכים רבות להתגבר על המכשולים שהגנטיקה מציבה. בין אם בעזרת סודות הרפואה האלטרנטיבית, רתימת הפלסטיקה או הפסיכולוגיה לשורותינו, ניתן לפתור את הבעיה ולהנות כמו שצריך מחיי מין מספקים.

בעיות גבר
בעיות גבר

אולי תאהבו גם את

חרדת ביצוע
חרדת ביצוע? לא בבית ספרנו

אין אונות עלולה להיגרם בגלל סיבות שונות ובהן חרדת ביצוע. עם זאת, הפתרונות הקיימים כיום מאפשרים למנוע סיטואציות מביכות כאלה. אז מה עושים ואיך מתמודדים?

קראו עוד »