חיפוש

בדרך לרכישה דירה דרך תיווך? עשה ואל תעשה

אנשים רבים בוחרים לרכוש דירה דרך מתווך. לבחירה זו יש יתרונות רבים. ראשית, קבלת סיוע ממתווך מקצועי מקצרת את זמן איתור הדירה בצורה משמעותית. בנוסף, קבלת סיוע ממתווך מקלה על האדם שמחפש דירה ומסירה את העול הכבד מכתפיו. במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם בדרך לרכישת דירה דרך תיווך.

 

עשה – השקיעו זמן רב בבחירה נכונה של המתווך

ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של מתווך שיסייע לכם לרכוש את הדירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. ראשית, עליכם לוודא שהמתווך שאתם בוחרים הוא מתווך מורשה שהוכשר על ידי משרד המשפטים ולא חובבן או מתחזה.

לאחר מכן, מומלץ לבדוק מהו הרקע המקצועי של המתווך ולוודא שיש לו ניסיון רב ומוניטין של הצלחות בתחום. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של מתווך זה ולקבל חוות דעת על רמת המקצועיות של עבודתו ועל השירות שהוא מעניק ללקוחותיו.

 

עשה – התייעצו עם עורך דין נדל"ן

מומלץ לשוחח טרם סגירת העסקה עם עורך דין נדל"ן שיסייע לכם בפן המשפטי של העסקה, יוודא את הבעלות על הדירה, יטפל בענייני המיסוי יבטיח את הזכויות הקנייניות של הקונה ויבדוק את ההיבטים התכנונים. צרו קשר עם עורך דין יוני לוי – עורך דין מקצועי, יסודי ומעמיק בעל ראייה כלכלית מקיפה שמתמקד בעסקאות נדל"ן ומסייע ללקוחות שזקוקים לסיוע בקניית הדירה.

 

עשה – הציבו דרישות ברורות

אנשים רבים, לא מסבירים בצורה ברורה ובהירה את הדרישות והצרכים שלהם מהדירה כאשר הם משוחחים למתווך ולכן מבזבזים זמן יקר בבדיקת דירות לא רלוונטיות. לפיכך, אם אתם מעוניינים לרכוש דירה דרך תיווך, עליכם להסביר למתווך על כל הדרישות והצרכים המדויקים שלכם כדי שיוכל למצוא לכם את הדירה המושלמת עבורכם בקלות ובמהירות.

הצבת דרישות ברורות תחסוך לכם זמן רב של בדיקת דירות ועוגמת נפש שנוצרת כאשר לא מוצאים את הדירה המתאימה לאחר חיפושים רבים.

 

אל תעשה – אל תסגרו עסקה במהירות ובפזיזות

במקרים רבים, המתווך מנסה לזרז את הרוכשים ולגרום להם לסגור עסקה במהירות. ההמלצה שלנו היא לא להקשיב למתווך במקרים האלו, להשקיע זמן לחשוב האם הדירה מתאימה ולבדוק את כל הדברים שצריך לבדוק טרם הרכישה. 

בקשו מהמתווך את כל המידע הנוגע לדירה לרבות: מהו אופי האוכלוסייה באזור, נתוני מערכת החינוך המקומית, מידע על התחבורה, הפשיעה והשירותים הקהילתיים בסביבה, מידע על השכנים שגרים בדירות הסמוכות לדירה שאתם שוקלים לרכוש ועוד. 

בנוסף, חשוב להתעקש לקבל פירוש של כל החסרונות בדירה שאתם עומדים לרכוש ובסביבה שלה. אין דירה מושלמת, לכל דירה יש חסרונות שחשוב להבין אותם לפני שקונים את הדירה. כמו כן, חשוב לבצע בדיקות מיוחדות לדירה כגון: הערכת שמאות וביקורת מבנה הנדסית.

אל תעשה - אל תסגרו עסקה במהירות ובפזיזות
אל תעשה – אל תסגרו עסקה במהירות ובפזיזות

אולי תאהבו גם את