חיפוש

איך להעצים את האושר והאהבה בזוגיות שלכם

 השגרה היום יומית עושה את שלה כשאנו מתייחסים לבני הזוג שלנו כמובנים מאליהם, וככאלה שפשוט חיים איתנו ולא מעבר. העצמת האהבה כה חשובה, שכן בלעדיה הזוג כבוי ולא באמת מאושר. חשוב לשמור על אושר גם אחרי שנים רבות ביחד, גם עם ילדים, גם עם קשיים בבנק וגם עם כל צרה שתבוא בדרך. זוג מאושר משמע משפחה בריאה ומאוחדת, משמע ילדים שמחים.

 

השקעה חשובה יותר מהכל

עם השנים שאנחנו חיים אחד עם השני, אנחנו שוכחים להשקיע גם בנו וגם בזוגיות שלנו. ההשקעה יכולה להיות החל מפרח קטן שנקטוף וניתן לזוג שלנו, או איזשהו משחק יצירתי שנחשוב עליו ונשחק אותו ביחד, וזה יכול להיות גם חופשה שנסגור בשביל להנות בסוף השבוע וכו׳. ההשקעה כלל לא חייבת להיות בעלות כספית מסוימת, אלא רק מהלב ומהיצירתיות שלנו. ההשקעה מביאה עמה ריגושים חדשים, וזה באורח פלא משפר את היחסים.

 

תהיו למען הזוג שלכם גם ברגעים כואבים

האושר האמיתי בינכם נמדד דווקא ברגעים הקשים שאתם עוברים. אם לבן/ת הזוג שלכם קשה בדבר מסוים, למשל לימודים, עבודה, יכולת כלכלית ועוד, חשוב לדעת להכיל את כל קשייו של הצד השני ולהיות שם בשבילו. גם אם אין לנו את המשאבים פיזית לעזור, תמיד האוזן הקשבת תעשה את הצעד הנכון לפני הכל. כשתהיו שם למען הזוג שלכם, ובאמת תקשיבו לו ותייעצו לו, האהבה שלכם רק תלך ותגדל.

 

המיטה היא נושא מעניין לשיחה

המיטה שלכם היא כמעט המקום הפרטי היחידי שלכם במיוחד כשיש לכם ילדים. בשביל להגיע לאושר האמיתי, שחררו אנרגיות אחרי יום עמוס, תחבקו את הגוף שלכם ושל הזוג שלכם, תהיו שם עירומים אחד עם השני ותנצלו את הרגעים שלכם יחדיו. גברים המרגישים פחות נינוחים עם איבר המין שלכם, יכולים להגיע לאקסטרה סייז בזכות טיפולים מתקדמים ותוספים ייחודיים. המיטה מחברת בינכם, וגורמת לכם להרגיש שאתם מתחילים מהתחלה, תמיד תשקיעו גם ביחסי המין. עמכם כדי להגיע לריגושים חדשים ומפתיעים בינכם.

 

מחמאות חייבות לעוף בזוגיות בכמויות

ככל שתחמיאו יותר לזוג שלכם כך הזוגיות בינכם תהיה חזקה ויציבה. אנחנו כבני אדם אוהבים לקבל מחמאות ופידבקים טובים על המעשים שלנו. במיוחד כשזה מגיע מבני הזוג שלנו, שאותם אנו כל כך אוהבים ומעריכים את המילה החמה שלהם. המחמאות חייבות להישמע כל פעם, ותזכרו להגיד לפחות פעם אחת ביום את המילים: ״אני אוהב/ת אותך״ כדי להעצים את ההרגשה ולהגיד שבטוב וברע אנחנו ביחד.

 

העצמת האושר והאהבה תלויה בשניכם יחדיו

בשביל להגיע לרמת אושר מקסימלית עליכם לעבוד קשה. תמיד יהיו מכשולים בדרך, כמו השגרה והילדים שנכנסים לנו לחיים, אך זה לא בלתי נמנע. תמיד אפשר למצוא דרך פשרה ולמצוא את הזמן בשבילנו, בלי הפרעות ויבבות אחרות. אם מספיק נרצה – נמצא את הזמן.

מערכת יחסים
מערכת יחסים

אולי תאהבו גם את