חיפוש

איך להכין סטייק מעולה בעשר דקות

צפופים בזמן? רוצים להכין סטייל מעולה בעשר דקות בלבד? המומחים של חברת גריל גז מחברת די אנד אס מציגים לכם את המתכון הקל ביותר לצורך הכנה של סטייק בלי מאמץ.

הכנת סטייק בעשר דקות בלבד – כיצד?

אם אתם רוצים להעניק לעצמכם פינוק של ממש ולאכול סטייק איכותי, לא נדרש לכך מעבר לעשר דקות. למעשה, ע"פ המומחים של חברת גריל גז מחברת די אנד סי, באמצעות המתכון אותו נפרט כעת ניתן להכין סטייק איכותי וטעים מאוד, אולם חשוב לזכור גריל איכותי אותו מספקת החברה למאות לקוחות ברחבי הארץ יכול לשדרג לכם עוד יותר את הסטייק כמו גם לקצר את זמן העבודה, אפילו לחמש דקות בלבד. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.bbq.co.il. בנוסף לרכישה של הגריל, אנו שמחים להציג לכם כעת מספר מתכונים קצרים אשר יכולים להעניק לכם את הסטייק המושלם, ללא הרבה מאמץ, כאשר הבשרים הכי מומלצים לזמן צלייה קצר הם נתחי אנטרקוט לאור ריכוז השומן הרב כמו גם פרגית אשר אינם זקוקים לזמן צלייה ארוך במיוחד.

מלחת עם אוכל

  • סטייק אנטיקוט מעולהעל מנת להכין את הסטיק המושלם תצטרכו לרכוש 400 גרם אנטיקוט, כף אחת של שמן זית, מלח גס ורוזמרין. בשלב הראשון יש לקחת את נתח הבשר ולעסות אותו היטב עם שמן זית, מלח ופלפל ומעט רוזמרין. בשלב השני יש להדליק את הגריל, לפרוס את הנתח לחתיכות דקות יחסית ולהניח את הסטייק על הגריל למשך כשתי דקות עד שלוש מכל צד למידת עשייה של מדיום, ובמידה ואתם מעוניינים לצלות את הבשר עד לדרגת עשייה של וול דאן מומלץ לצלות את הבשר לארבע דקות. במהלך הצלייה, מומלץ להוסיף מלח ופלפל, ע"פ הטעם. אם ברצונכם לשדרג את הארוחה עוד יותר, מומלץ לצלות ירקות ביחד עם הבשר בכדי שהירקות יספגו את הטעם, וכתוצאה מכך תקבלו ארוחה מושלמת בזמן קצר.
  • סטייק פרגית עסיסי – פרגית נחשבת לחומר גלם עסיסי וטעים מאוד, כמו גם זול. לצורך הכנת המתכון יש לרכוש 10 נתחי סטייק פרגית, רבע כוס שמן זית, שתי כפות אבקת גריל עוף, כפית פפריקה מתוקה או חריפה, כפית אבקת שום, חצי כפית כמון, חצי כפית פלפל שחור. אופן ההכנה הוא פשוט וקל: יש להכניס את הנתחים אל תוך שקית ניילון גדולה יחסית, ולהוסיף את כל התבלינים. לאחר עיסוי של הפרגית במרינדה אותה הכנתם יש לסגור את השקית בצורה הרמטית, ולנענע אותה היטב. לאחר השרייה של כמה שעות במקרר, יש להדליק את הגריל ולהניח את הפרגית למשך כארבע דקות. לאחר שאתם מבחינים כי הפרגית קיבלה את הצבע מהמרינדה והיא מוכנה, ניתן להוציא את הנתחים ולהגיש לאורחים.

מעוניינים לקרוא על איך לבחור מטבח מקצועי לחצו כאן.

אולי תאהבו גם את