חיפוש

עורך הדין שילווה את העסק שלכם

הקמת עסק חדש זה לא עניין פשוט ובדרך כלל המשימה הזאת דורשת מאיתנו להתמודד עם כמה נושאים במקביל. ראשית, עלינו להבין מה העסק שאנחנו רוצים להקים ואיזה סוג של שירות נרצה לתת ללקוחות שלנו ושנית, חשוב מאוד לעשות את הדברים בצורה כמה שיותר חוקית. החוקיות באה לידי ביטוי ברבדים שונים, כמו לדוגמא, הזכויות של העובדים שאתם מתכוונים להעסיק או ההתנהלות הנכונה שלכם מול רשויות המיסים. לכן נשאלת השאלה כיצד ניתן יהיה להתמודד עם כל החזיתות הללו וממש כפי שאתם צריכים רואה חשבון מקצועי, כך תזדקקו בוודאי גם לעורך דין מוביל. עורך הדין שלכם יוכל לטפל בכל העניין החוקי של העסק ובצורה כזאת תוכלו להבטיח שלא תעשו טעויות מיותרות. לכן ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם בעניין הזה היא לא להמתין ולבחור כבר בשלבי הקמת העסק את עורך הדין הטוב ביותר.

 

כיצד נכון לבחור איש מקצוע כזה?

אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט אתם תראו שבכל עיר בישראל יש לא מעט עורכי דין שמציעים שירות בכל מיני תחומים שונים. יש עורכי דין שמתמחים בתחום המשפחה, הגירושין, האלימות או אפילו בתחום הנדל"ן, מה שאומר שלפני הכול צריך לבדוק את התמחות איש המקצוע שלכם. האם פניתם אל עורך דין שבאמת מכיר את התחום שבו אתם זקוקים לעזרה? בנוסף לכך, חשוב לבדוק האם הוא מגיע עם עשרות שנים של ניסיון. זה נכון שגם לצעירים שזה עתה סיימו את הלימודים יש מקום במערכת והם צריכים לצבור ניסיון, אך אם אתם רוצים את הטוב ביותר, עדיף שתבחרו עורך דין מנוסה. בנוסף לכל אלה, יש עוד דבר שאי אפשר להתפשר עליו ואלה הן חוות הדעת של הלקוחות האחרים במשרד. כלומר, האם הלקוחות האחרים של משרד עורכי הדין שאליו פניתם ממליצים על שירותי המשרד בחום? תוכלו לקרוא את חוות הדעת הללו בימינו אפילו דרך האינטרנט כך שאתם לא צריכים להכיר באופן אישי בעלי עסקים שהפכו להיות לקוחות של אותו משרד עורכי דין.

 

האם עורך הדין יהיה זמין עבורכם גם ברגעי חירום?

יש לא מעט מצבים שבהם מנהלי עסקים זקוקים לעצו הדחופה של עורך דין. זה יכול להיות אחרי טעות שהם עושים או לפני שהם חלילה פוגעים בזכויות של אחד מהעובדים בעסק. לכן חשוב לבחור עורך דין שיהיה מוכר ובעל מוניטין, אך חשוב לא פחות להבטיח שהוא יוכל לתת לכם שירות בכל רגע. האם הוא באמת זמין גם בשישי-שבת? והאם הוא יענה לכם אם תתקשרו אליו אחרי שעות הפעילות המוגדרות של המשרד? יש היום לא מעט עורכי דין שמבינים את הדחיפות בשירות שהם מעניקים ללקוחות שלהם ולכן היום זה מאוד הגיוני לבקש שירות בכל רגע. יש מצבים שבהם מענה מהיר ודחוף מאיש המקצוע יוכל למנוע טעות חמורה והסתבכות בעתיד ולכן לא כדאי לוותר על כך.

 

בדקו כמה יעלה לכם השירות הקבוע של עורך הדין

יש הבדל בין שירותיו הקבועים של עורך דין ובין שירות חד פעמי שלו אתם זקוקים. לכן, אם אתם מחפשים היום את האדם שילווה את הצד החוקי של העסק שלכם, זה אומר שתרצו להפוך להיות לקוחות קבועים שלו. משמעות הדברים היא שכדאי לברר מראש כמה תשלמו על השירות ולאיזו הוצאה חודשית אתם נכנסים כי לא תמיד חובה לבחור את איש המקצוע שהמחירים שלו הכי גבוהים שיש. השוואת מחירים בין מספר משרדים של עורכי דין שונים זה משהו שמקובל לעשות בימינו, אז למה אתם מחכים?

 

רוצים להתעדכן במידע נוסף אונליין? היכנסו לאתר של עורך דין מיסקביץ':

 

https://www.yml-law.co.il

אולי תאהבו גם את