חיפוש

מעל 10 מליארד שקלים מחכים לאזרחים בגופי הממסד השונים

רבים מאזרחי ישראל אינם מודעים לעובדה כי יכול להיות כי ברשותם סכומי כסף לא מבוטלים, כאשר ע"פ ההערכות ישנם מעל ל 10 מיליארד שקלים אשר אין להם דורש. אולי גם אתם זכאים?

מעל 10 מיליארד שקלים – יכול להיות שהם מחכים גם לכם?

אחת הרעות והחולות של הממסד הישראלי נעוץ בעובדה כי רבים אינם מודעים לעובדה כי הם מחזיקים בחשבונות רדומים, אשר בהם לא מעט כספים. למעשה, ע"פ נתונים המתפרסמים ע"י בנק ישראל עולה כי ישנם מיליארדי שקלים אשר יושבים בגופי הממסד השונים ובעיקר בחברות הביטוח, אשר שייכות לאזרחים. יתרה מכך, לאור העובדה כי מדי שנה הסכום הזה גדל, משרדי הממשלה כמו גם גופים פרטיים החלו לבצע חשיבה מעמיקה לגבי פלטפורמות אינטרנטיות אשר ינסו לעשות סדר בבלגן, כמו גם יקנו אפשרות לאזרחים לבצע בדיקה אודות הכספים – באם הם קיימים.

חבילות של דולרים
חבילות של דולרים

כיצד נבדוק אם גם לנו יש כספים "רדומים"?

כאמור, יש לא מעט אזרחים אשר אינם מודעים לעובדה כי ברשותם או ברשות ההורים סכומי כסף לא מבוטלים, אשר יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפיים. ישנן לא מעט סיבות מדוע גם אתם יכולים להיות זכאים, כאשר לרוב מדובר במעבר בין דירות, החלפה של סוכן ביטוח כמו גם עזיבה של המדינה לזמן קצר או ארוך. יתרה מכך, רבים מאזרחי ישראל מחזיקים בכפל ביטוחי כמו גם בקרנות פנסיה אשר נותרות ללא דורש, כאשר עם הזמן נוצר מצב בו הכספים הללו נותרים ללא דורש ומתגבשים לכדי עשרות אלפי שקלים, במצטבר.  על כן, שימוש בפלטפורמה של הר הכסף יכולה לתרום באופן משמעותי לצורך קבלת מידע מהותי הנוגע לכספים של כל אחד ואחת מאתנו, בדרך קלה ופשוטה.

הר הכסף – הדרך שלך לקבלת כספים ביעילות ובשקיפות

כאמור, מיזם הר הכסף הוא מיזם חדשני אשר מאפשר לבדוק במגוון גופי הממסד השונים האם אכן ישנם חשבונות, ולחלץ אותם. באמצעות הצוות המקצועי של המיזם תוכלו לקבל תוך 21 יום בלבד דו"ח מפורט אשר מראה בדיוק האם יש לכם כספים והיכן, כמו גם אפשרות לקבלת ייעוץ כלכלי ממומחה של משרד האוצר אשר יעניק לכם מידע אינפורמטיבי הקשור בהחלטות כלכליות, בדיקות של כפל ביטוחי (באם אכן קיים) כמו גם הורדה של דמי הניהול אותו אתם משלמים, וזאת על מנת שתוכלו לבחור במסלול חיסכון אפקטיבי ומשתלם בעבורכם, כמו גם בעבור כספכם. מאז החל לפעול השירות לקחו לו בו חלק אלפי בני אדם, אשר קיבלו סכומים לא מבוטלים ישירות לכיס או לתוכניות חיסכון אשר הותאמו בעבורם. מעוניינים גם אתם? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://silver-mountain.co.il, להשאיר פרטים ולהתחיל בתהליך של איתור כספים אבודים בבעלותכם.

רוצים לשמוע על אחזרי מס כנסו לכאן

אולי תאהבו גם את

החזרי מס לשכירים ראשית
החזרי מס לשכירים

מכל עבר ניתן לשמוע אנשים מדברים על החזרי מס לעצמאיים, אך לא רבים יודעים כי גם בידם של שכירים ליהנות מאותם החזרים. עכשיו, אחרי שהסדרתם

קראו עוד »